مشروح اخبار


» خبرانتصاب مسئول ستاد دکتر جلیلی تکذیب شد



سعید جلیلی که در چهارمین اطلاعیه انتخاباتی خود  از رابطین خبری استان ها به منظور شکل دهی به شبکه اطلاع رسانی گسترده ستادهای خودجوش مردمی  وی   خبرداده بود
واز همه فعالان ستادهای خودجوش مردمی خواسته بودتا ضمن ادامه فعالیت مردمی و مستقل خود اطلاعات اعضا و فعالیت های خود را با این رابطین خبری در میان بگذارند ، اما انگار قصه در کهگیلویه وبویرااحمد تفاوت دارد.

سعید جلیلی که در چهارمین اطلاعیه انتخاباتی خود  از رابطین خبری استان ها به منظور شکل دهی به شبکه اطلاع رسانی گسترده ستادهای خودجوش مردمی  وی در  خبرداده بود
واز همه فعالان ستادهای خودجوش مردمی خواسته بودتا ضمن ادامه فعالیت مردمی و مستقل خود اطلاعات اعضا و فعالیت های خود را با این رابطین خبری در میان بگذارند ، اما انگار قصه در کهگیلویه وبویرااحمد تفاوت دارد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی راک نیوز ؛ ستارهدایتخواه در جلسه ای که به منظور انسجام ستادهای کامران باقری لنکرانی و سعید جلیلی که در روز میلاد  امیرالمومنین حضرت علی (ع) در یاسوج برگزار شد اظهارداشت: در راستای آرمان های بلند  امیر المومنین حضرت علی (علیه السلام) ستاد مردمی آقای جلیلی با رمز یا علی ابن ابیطالب منسجم و با وحدت و یکپارچگی کار خود را شروع می کند.

ستار هدایت خواه در این نشست آقای حجه السلام و المسلمین مصطفی شجاعیان را بعنوان رئیس و آقای یوسف مرادی  را بعنوان قائم مقام ستاد مردمی جلیلی در استان  معرفی کرد.


 خبرانتصاب یوسف مرادی اگرچه از روزها قبل برسر زبان ها افتاده بود وحتی مطبوعاتی شده ،اما تاکنون برخلاف سابر مسئولان ستادهای استانی دیگر کاندیدها که حکم خود را در اختیار رسانه ها قرار میدهند نه حکمی روئیت گردید ونه انگونه که سیاست اطلاع رسانی سایت جلیلی ترسیم نموده ودر اصلاعیه شماره چهار خود ذکر کرده ،نامی از وی ذکرشده .
مرادی درگفتگوی اختصاصی با راک نیوز ابراز داشته که از کسی حکمی دریافت نکرده وخود جوش بخاطر علاقه ای که به گفتمان انقلاب دارد وسعید جلیلی در حال حاضر نماینده این گفتمان میباشد از وی حمایت میکند.
محمد جهانبخش رابط خبری ستادمرکزی دکتر سعید جلیلی با استان کهگیلویه وبویراحمد ضمن معرفی برخی از مسئولین ستادهای خودجوش مردمی در شهرستانهای استان تأکید کرد: شایعات پیرامون انتخاب مسئول ستاد استانی دکتر سعید جلیلی به هیچ وجه صحت ندارد و در صورت انتخاب مسئول این ستاد در استان این خبر توسط سایت رسمی دکتر سعید جلیلی www.drjalily.com اعلام خواهد شد.

در پایان رابط خبری استان لیست اسامی برخی از ستادهای خود جوش مردمی در شهرستان های استان ک ب را به ترتیب حروف الفبا جهت ارتباط و هرگونه همکاری به شرح ذیل اعلام کرد:

۱-    شهرستان باشت: حاج سید خلف موسوی  (۰۹۳۷۳۱۹۳۷۴۱)

۲-    شهرستان بویراحمد: حجة الاسلام آیت الله عبدی پور  (۰۹۱۷۱۴۱۷۳۴۶)

۳-    شهرستان بهمئی: مهندس هاشم جریده  (۰۹۱۷۳۴۴۵۵۶۸)

۴-    شهرستان چرام: حجت دبیقی  (۰۹۱۷۱۴۰۸۷۷۲)

بخش سرفاریاب : سید هادی غفاری  (۰۹۱۷۱۴۹۳۳۶۲)

۵-    شهرستان کهگیلویه: سید عبدالطاهر ارجمند  (۰۹۱۷۷۴۴۲۰۱۲)

بخش چارروسا:سید علی داد موسوی نسب  (۰۹۱۷۷۴۲۸۰۹۵)

بخش دیشموک: وحید برومند  (۰۹۱۷۶۲۷۶۱۵۹)

بخش سوق: سید رضا ولایتی نسب  (۰۹۱۷۹۴۳۸۶۵۳)

۶-     شهرستان گچساران: حاج اکبر بمانی  (۰۹۱۷۳۴۲۵۸۶۳)

۷-    شهرستان لنده: ناد علی منصوری  (۰۹۱۷۳۴۲۴۲۸۵)



تاریخ انتشار : 5 خرداد 1392, 10:19



» اخبار مرتبط:

  • دبیرستاد خودجوش ومردمی دکتر سعید جلیلی در شهرستان کهگیلویه منصوب شد
  • بخشدار مرکزی سابق شیراز رابط خبری ستادجلیلی درکهگیلویه و بویراحمد
  • دبیر ستاد خودجوش مردمی سعید جلیلی در بویراحمد منصوب شد
  • مسئول ستادهای مردمی دکتر جلیلی در شهرستان کهگیلویه منصوب شد
  • ادغام ستادهای انتخاباتی لنکرانی و جلیلی در کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    • گروه کاربری: ميهمان
    • آیدی یاهو: {yahoo}
    • تاریخ عضویت: --
    • وضعيت:
    • خبر
    • نظر
    ^
    با عرض سلام و آرزوی موفقیت برای شما و سایر دوستان.
    تشکر وسژه دارم از جناب مهندس محمد جهانبخش رابط خبری ستادمرکزی دکتر سعید جلیلی با استان کهگیلویه وبویراحمد که برای روان تر شدن ارتباطات مردم و ستادها اسامی دوستان رو معرفی نمودند.
    امید است همه باهم در راستای دکتر سعید جلیلی با تمام توان و تلاش قدم برداریم...
    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟