مشروح اخبار


» امام جمعه هشدار داد:کهگیلویه و بویراحمد تنها بویراحمد نیست



امام جمعه موقت گچساران پیشرفت کهگیلویه و بویراحمد را در سایه تقسیم مدیریت استانی میان همه شهرستان‌های این استان دانست و خطاب به مسئولان بویراحمدی گفت: حق دیگر شهرستان‌ها در مدیریت استان را نادیده نگیرید.
به گزارش راک نیوز از ....

امام جمعه موقت گچساران پیشرفت کهگیلویه و بویراحمد را در سایه تقسیم مدیریت استانی میان همه شهرستان‌های این استان دانست و خطاب به مسئولان بویراحمدی گفت: حق دیگر شهرستان‌ها در مدیریت استان را نادیده نگیرید.
به گزارش پایگاه خبری راک نیوز : حجت‌الاسلام پرویز خواجه‌زاده ظهر امروز در خطبه نخست نماز عبادی ـ سیاسی جمعه این هفته گچساران ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا و پرهیزکاری، تقوا را مهم‌ترن عامل بازدارنده در برابر نافرمانی‌‌های خداوند دانست و اظهار کرد: انسان‌های متقی همیشه مورد توجه خاص و ویژه خداوند هستند.

 خبرگزاری فارس: کهگیلویه و بویراحمد تنها بویراحمد نیست

 

وی تأکید کرد: امروز مرزهای سوریه و لبنان مرزهای استراتژیک ایران اسلامی محسوب می‌شوند و خط مقدم ایران اسلامی این مرزها است.

امام جمعه موقت گچساران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی مسائل و نگرانی‌ها در گستره استانی کهگیلویه و بویراحمد متذکر شد: متأسفانه تفکر غلط سردسیری و گرمسیری در کهگیلویه و بویراحمد حاکم شده است که این موضوع یکی از نقاط ضعف بزرگ و سد راه پیشرفت استان است.

خواجه‌زاده ابراز کرد: اندیشمندان، بزرگان، کارشناسان و نخبگان کهگیلویه و بویراحمد باید برای حذف و از بین بردن این تفکر تخریبی تلاش کنند.

وی با بیان این‌‌که کهگیلویه و بویراحمد تنها بویراحمد نیست، تأکید کرد: شهرستان‌های گچساران، دنا، بویراحمد، دنا، چرام و کهگیلویه جزو این استان به شمار می‌رود و کهگیلویه و بویراحمد تنها به بویراحمد خلاصه نمی‌شود.

خواجه‌زاده متذکر شد: از ابتدای انقلاب تاکنون سهم فرزندان دیگر شهرستان‌ها در مدیریت استان ضعیف و یا نادیده گرفته شده است و اندیشمندان، نخبگان و کارشنان گچسارانی، کهگیلویه، چرام و دیگر شهرستان‌ها حق دارند در مدیریت استانی نقش فعال و پررنگ داشته باشند.

امام جمعه گچساران با بیان این حاکم براین موضوع چه ارگانی یا نهادی است، گفت: قانون تنها حاکم بر این موضوع بوده و از همین تریبون به بزرگان، اندیشمندان و نخبگان بویراحمدی عرض می‌کنم اگر قرار است کهگیلویه و بویراحمد پیشرفت کند باید قانون را وجه‌المصالحه قرار دهید و سهم اندیشمندان، نخبگان و کارشناسان دیگر شهرستان را نادیده نگیرید.فارس



تاریخ انتشار : 22 شهریور 1392, 16:47



» اخبار مرتبط:

  • بی‌مهری شبکه دنا به گچساران غیرقابل تحمل است
  • هیچ قانونی در بازار گچساران وجود ندارد/عیدی امام جمعه به اداره صنعت ومعدن!
  • هشدار حجازی به مسئولین "دنا"رسید/هفته اینده دیجیتال ببینید
  • دومین موافق جدایی گچساران از استان کیست؟
  • امام جمعه گچساران خواستار جدایی گچساران از کهگیلویه و بویراحمد شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟