مشروح اخبار


» تعیین صلاحیت داوطلبین انتخابات مجلس ۱۴ دی ماه مشخص می شود



کار تایید صلاحیت داوطلبین انتخابات مجلس از دیروز آغاز شده و استعلامات مربوطه از مراجع ۴ گانه در حال انجام است.

تمام تلاش مسئولین و دست اندرکاران انتخابات شهرستان ایجاد فضایی عادلانه برای برگزاری انتخابات پرشور و سالم است.


کار تایید صلاحیت داوطلبین انتخابات مجلس بهبهان از دیروز آغاز شده و استعلامات مربوطه از مراجع ۴ گانه در حال انجام است.

به گزارش راک نیوز از بهبهانما، فرماندار بهبهان، بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی بر دو رکن اصلی جمهوریت و اسلامیت استوار است که این دو رکن مکمل هم هستند، وی افزود: انتخابات به عنوان شاخص اصلی جمهوریت نظام ، حقیقتا یک بهار سیاسی است.

فرماندار بهبهان کفت : تمام تلاش مسئولین و دست اندرکاران انتخابات شهرستان ایجاد فضایی عادلانه برای برگزاری انتخابات پرشور و سالم است.

ملک خدایی ادامه داد: کل جمعیت شهر بهبهان ۱۸۵ هزار نفر است که به انضمام شهر آغاجاری کل جمعیت شهرستان بهبهان حدود ۲۱۰ هزار نفر است . وی افزود: جمعیت واجد شرایط اخذ رای در شهرستان بهبهان حدود ۱۳۰ هزار نفر تخمین زده می شود.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بهبهان گفت : جهت سهولت رای گیری و جلوگیری از ازدحام جمعیت ۱۲۹ صندوق اخذ رای در شعبه های مختلف در نظر گرفته شده است. فرماندار بهبهان به آماری در خصوص داوطلبین ثبت نام شده اشاره کرد و گفت: تعداد داوطلبین ثبت نام شده در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه بهبهان ۲۸ نفر است که از نظر سطح تحصیلات ۶ نفر دارای درجه دکتری، ۱۹ نفر کارشناسی ارشد و ۲ نفر کارشناسی که با احتساب درجه جانبازی در انتخابات ثبت نام کرده اند و یک نفر دارای تحصیلات سطح سه حوزوی که معادل کارشناسی ارشد است. وی افزود: از نظر سنی کوچکترین داوطلب ثبت نام شده ۳۴ ساله و بزرگترین داوطلب ۶۸ ساله است.

فرماندار بهبهان به روند تعیین صلاحیت اشاره کرد و گفت : کار تایید صلاحیت داوطلبین انتخابات مجلس بهبهان از دیروز آغاز شده و استعلامات مربوطه از مراجع ۴ گانه در حال انجام است. فرماندار بهبهان افزود: براساس ماده پنجم قانون انتخابات تحقیقات محلی هم جز استعلامات است ولی چون تحقیقات محلی از طریق هیئت اجرایی مستندا امکان پذیر نمی باشد، این کار توسط هیئت نظارت صورت می گیرد.

ملک خدایی گفت : کار تعیین صلاحیت داوطلبین انتخابات مجلس شورای اسلامی طبق جدول زمان بندی نهایتا تا ۱۴ دی ماه مشخص و نتیجه صلاحیت محرمانه به داوطلب اعلام می شود.



تاریخ انتشار : 6 دی 1394, 23:52



» اخبار مرتبط:

  • ثبت نام 6 نفر درشهرستان بهبهان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی +اسامی
  • فرمانداربهبهان خبرداد/افزایش‌ 17 شعبه‌‌ اخذ رأی در بهبهان
  • مدیرعامل برق کهگیلویه و بویراحمد؛ نامزد انتخابات بهبهان خوزستان
  • 3444 داوطلب انتخابات مجلس نهم احراز صلاحیت شدند
  • تبلیغات همه نامزدهای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی باید مدافع نظام و ولایت‎فقیه باشد.
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟