مشروح اخبار


» افتتاح 29کیلومتر راه اصلی کهگیلویه وبویراحمد در هفته دولت



مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد از افتتاح و بهره برداری 29 کیلومتر راه اصلی در استان خبر داد و گفت: این طرح در بخش های مختلف استان در طول ایام هفته دولت بهره برداری شد.


افتتاح 29کیلومتر راه اصلی کهگیلویه وبویراحمد در هفته دولت

مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد از افتتاح و بهره برداری 29 کیلومتر راه اصلی در استان خبر داد و گفت: این طرح در بخش های مختلف استان در طول ایام هفته دولت بهره برداری شد.

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد, محمد علی علیمردانی اظهار داشت: در هفته ی جاری افتتاح 10 کیلومتر از محورهای ارتباطی چهار خطه و48 کیلومتر راه روستایی را در دستور کار داشتیم.

علیمردانی به چشم انداز توسعه آزاد راه در استان اشاره کرد و افزود: به نتایج قابل قبولی در رابطه با طرح اصلی آزاد راه بابامیدان- یاسوج و شیراز- یاسوج در مرکز رسیده ایم.

وی ادامه داد: فاز اول مربوط به طرح آزاد راه یاسوج- شیراز- اصفهان است که از دو محور اقلید و سی سخت در حال مطالعه و بررسی می باشد .

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد در ادامه به برنامه های حوزه شهرسازی اشاره کرد و گفت: وزارت راه و شهرسازی برنامه ای تحت عنوان باز آفرینی شهری و بهسازی بافت های ناکارآمد کلیه محدوده ها و محله های نابسامان درونی شهرها در دستور کار قرار داده اند که در این راستا در استان ما نیز این برنامه در محدودهای از شهر های استان از جمله روستای بلهزار و اکبراباد در شهر یاسوج را دردست اجرا داریم.

علیمردانی با اشاره به طرح بازافرینی شهری در شهرهای استان گفت: در شهر گچساران در محله های لبنان، رادک از قبل برنامه شروع شده و همچنین پروژه بهسازی و ساماندهی خیابان شهید بلادیان را به عنوان یک طرح پایلوت در کشور ، همزمان با هفته دولت شروع کردیم.

وی به بهره برداری از 23هزار متر مربع آسفالت در شهر لیکک در هفته دولت در همین راستا اشاره کرد و گفت: در شهر یاسوج در محله های کم برخوردار کتابخانه و درمانگاه جزء برنامه های حوزه بازافرینی شهری است.



تاریخ انتشار : 9 شهریور 1396, 22:49



» اخبار مرتبط:

  • وعده ساخت 8 هزار کیلومتر بزرگراه و آزاد راه تا پایان امسال
  • فاز نخست پروژه بزرگراه گچساران - بهبهان در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • دو هزار و 83 هکتار بافت ناکارآمد در استان کهگیلویه و بویر احمد وجود دارد
  • با حضور معاون رئیس جمهور؛بزرگراه یاسوج ــ شیراز کلنگ‌زنی شد‌
  • آغاز عملیات اجرای پیاده روزی سازی خيابان بلاديان با اعتبار80 میلیارد ریال
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟