مشروح اخبار


» همت ملی برای تولیدملی در پادگان نظامی امام صادق (ع)‌یاسوج



کشاورزان و جوانان تحصیل‌کرده بخش کشاورزی ما می‌توانند از این الگو برای جلوگیری از کاهش درآمدهای خود در تولید محصولات گلخانه‌ای به کار ببندند.

سید حسین صابری عصر امروز در بازدید از گلخانه‌های خیار سبز و گوجه‌فرنگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از حضور قدرتمندانه سپاه در عرصه‌های اقتصادی اظهار داشت: این‌گونه اقدامات به منزله درآمدزایی و کار اقتصادی برای مجموعه سپاه نیست بلکه می‌تواند یک الگو برای تولید و اشتغال‌زایی در این استان باشد.
سردار یونس امیری نیز در آیین بهره برداری از نخستین گلخانه تولیدی تحت مدیریت این نهاد در کهگیلویه و بویراحمد تبدیل پادگان‌های زمان جنگ به فضاهای تولیدی را یکی از برنامه‌های سپاه این استان خواند و گفت: زمین‌های پادگان امام صادق که حدود 100 هکتار است در زمان جنگ برای آموزش و اعزام نیروها به جنگ استفاده می‌شد اکنون به محلی برای تولید محصولات گلخانه‌ای، کشت گندم و پرورش مرغ تبدیل شدند.
افشین ایگن نیز در گفتگو با خبرنگار راک نیوز افزود:این مجموعه با تلاش شبانه روزی وطی یک پروسه 45 روزه به بهره برداری رسید وخوشبختانه امروز شاهد ثمر دهی  این گلخانه بودیم.
ایشان نتیجه این تلاش ها را با تولیدات این گلخانه در نوبت کنونی وعرضه گوجه فرنگی در روزهای پایانی سال یاد آورشد.
ایگن فلسفه شروع کار را عملیاتی کردن فرمان مقام معظم رهبری در راستای حمایت از کار وتولید ملی در وهله اول دانست وی همچنین  ایجاد زمینه اشتغال برای جوانان فارغ التحصیل وتشویق روستائیان به خودکفایی در اقتصاد خانوداه ودوری از فرهنگ مصرف زده گی را از دیگر دلایل این حرکت دانست .
ایشان در پایان از کشت 80 هکتار گندم وطرح پروش ماهی سرد آبی بعنوان دیگر پروژه های سپاه استان نام برد.



تاریخ انتشار : 21 بهمن 1391, 22:47



» اخبار مرتبط:

  • ازتوزیع رایگان جوجه تا برداشت اولین گوجه
  • افتتاح سالن چند منظوره ورزشی 9 دی « دستگرد» کهگیلویه
  • اعتراف یک نماینده : جواب قانع‌کننده‌ای برای متقاضیان کار در کهگیلویه و بویراحمد نداریم
  • اداراتی که مجوز استخدام دارند به جلسات بیایند
  • سبحانی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه لنده شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟