مشروح اخبار


» اعزام‌کمیته حقیقت‌یاب برای بررسی حادثه ‌زائران ایرانی درعربستان



نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس با بیان اینکه گزارش حادثه روز ۲۲ بهمن قم در مرحله تکمیل نهایی است، افزود: کمیته حقیقت یابی برای بررسی حادثه زائران ایرانی در فرودگاه جده تشکیل می‌شود.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس با بیان اینکه گزارش حادثه روز ۲۲ بهمن قم در مرحله تکمیل نهایی است، افزود: کمیته حقیقت یابی برای بررسی حادثه زائران ایرانی در فرودگاه جده تشکیل می‌شود.

منصور حقیقت پور در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده حادثه روز ۲۲ بهمن قم، گفت: این کمیته به بررسی‌های خود ادامه می‌دهد و جلساتی را در این زمینه با نیروهای قضایی و اطلاعاتی در این زمینه برگزار کرده است.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گزارش حادثه روز ۲۲ بهمن قم در مرحله تکمیل نهایی است، افزود: در تهیه این گزارش به دنبال سرعت عمل نیستیم بلکه به دنبال صحت و سلامت گزارش هستیم تا گزارش کامل و جامعی برای ارائه تهیه کنیم.

رئیس کارگروه بررسی حادثه ۲۲ بهمن قم ادامه داد: برای تهیه گزارش حادثه روز ۲۲ بهمن قم با رئیس قوه قضائیه و معاون وی، وزیر اطلاعات و معاون وی و دادستان کل کشور دیدار و جلسه داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه کمیته حقیقت یاب دیگری برای بررسی حادثه زائران ایرانی در فرودگاه جده تشکیل می‌شود، تصریح کرد: پیشنهاد داده‌ایم تا وزارت امور خارجه این کارگروه را راه بیندازد و از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی هم در این کارگروه به عنوان ناظر حضور خواهند داشت.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس تاکید کرد: به احتمال قوی راننده‌ای که باعث کشته شدن زائران ایرانی در فرودگاه جده شده مانند دیپلمات عربستانی که باعث کشته شدن یک ایرانی شده،‌ شرب خمر کرده است



تاریخ انتشار : 17 فروردین 1392, 23:31



» اخبار مرتبط:

  • اخلال گران 22 بهمن دستگیر شدند
  • زمان ثبت نام در حج تمتع 93
  • آخرین خبر از تصادف اتوبوس زائران ایرانی در عربستان
  • کمیسیون امنیت ملی حادثه اغتشاش در سخنرانی لاریجانی را بررسی می کند
  • شهدای حادثه هنگ مرزی "بم‌پشت" 14 نفر اعلام شد/ 3 نیروی گروگان گرفته شده پیدا شدند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟