مشروح اخبار


» واکنش روحاني به برخورد نيروي‌انتظامي با بدحجابي



 رئيس جمهور پس از شروع دوباره برخوردهاي نيروي انتظامي با مظاهر بدپوششي و بدحجابي، از پليس خواست در برخورد با اين موضوع افراط و تفريط نکند.
به گزارش

- رئيس جمهور پس از شروع دوباره برخوردهاي نيروي انتظامي با مظاهر بدپوششي و بدحجابي، از پليس خواست در برخورد با اين موضوع افراط و تفريط نکند.
به گزارش راک نیوز از سه هفته پيش نيروي انتظامي در برخي ميادين و مراکز خريد و مشخصا برج ميلاد، برخورد با بدپوششي و بدحجابي را شروع کرده است. هرچند که سوابق نشان مي‌دهد برخورد با بدپوششي معمولا در ابتداي فصل گرم شروع مي‌شد.
فرماندهان ناجا البته هميشه گفته اند گشت‌هاي امنيت اخلاقي هيچ وقت تعطيل نمي‌شوند. اما حضور پررنگ آنها در ماه آخر تابستان امسال بيشتر به چشم امده است. ديروز اما رئيس جمهور در جلسه هيأت دولت به اين برخوردها واکنش نشان داد. او که در دوره انتخابات رياست جمهوري گفته بود:"من به کمک پليس کاري خواهم کرد که امنيت واقعي باشد و دختران ما در خيابان احساس امنيت کنند و نخواهم گذاشت مأموري بي‌نام و نشان از کسي سئوال کند. دختران خود حافظ حجاب و عفاف هستند" اکنون از نيروي انتظامي خواسته است با رويکرد اخلاقي و به دور از افراط و تفريط اين موضوع را پيگيري کند.
آنطور که پايگاه اطلاع رساني دولت از اين جلسه گزارش کرده است، در اين جلسه حجت الاسلام حسن روحاني، رئيس جمهور با تأکيد بر حساسيت موضوع اخلاقي، اجتماعي عفاف و حجاب و لزوم اهتمام به آن، از همه مردم اخلاق مدار و به ويژه جوانان رشيد و فهيم کشور دعوت کرد با رعايت اين دستور ديني، هنجارهاي مورد قبول اکثريت جامعه را محترم بشمارند.
رئيس جمهور همچنين از نيروي انتظامي خواست در برخورد با اين موضوع، اجراي قانون را با رويکرد اخلاقي و با رعايت کرامت انساني و به دور از هر گونه افراط و تفريط پيگيري کند و به وزير کشور نيز مأموريت داد تا موضوع را در شوراي اجتماعي کشور مطرح کند.
همچنين روحاني به کميسيون فرهنگي هيات دولت دستور داد تا موضوع اخلاقي، اجتماعي عفاف و حجاب را بررسي و نتيجه را به هيات وزيران و شوراي عالي انقلاب فرهنگي ارائه کند.



تاریخ انتشار : 28 شهریور 1392, 04:15



» اخبار مرتبط:

  • گشت ارشاد مطلوب ما نيست / پليس از روي ناچاري وارد اين حوزه شد
  • رئیس پلیس «امنیت اخلاقی» فارس تغییر کرد
  • صلابت واقتدارنيروي انتظامي مساوي است با آسايش وامنيت مردم
  • قرائتي: دختر و پسر در دانشگاه بايد جدا شوند
  • جانشين فرماندهي انتظامي استان بوشهر طي حکمي از سوي فرماندهي ناجا منصوب شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟