مشروح اخبار


» درخواست نماینده بویراحمد ودنا از رئیس جمهور



 غلام محمد زارعی امروز یکشنبه در نطق میان دستور خود در مجلس گفت: به نمایندگی از مجمع نمایندگان استان و مردم کهگیلویه و بویراحمد از دکتر روحانی رئیس جمهور می خواهم

راک نیوز؛ غلام محمد زارعی امروز یکشنبه در نطق میان دستور خود در مجلس گفت: به نمایندگی از مجمع نمایندگان استان و مردم کهگیلویه و بویراحمد از دکتر روحانی رئیس جمهور می خواهم تا اولین سفر و بازدید خود در مقام ریاست جمهوری از استان های کشور را از کهگیلویه و بویراحمد آغاز کنند.

وی با تقدیر از دولت یازدهم بخاطر انتصاب موسی خادمی از فرزندان این استان به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد  ادامه داد : سهم کهگیلویه و بویراحمد با وجود داشتن نیروهای توانمند در مدیریت های ملی بسیار اندک و آخرین استان در این موضوع مهم است که از دولت یازدهم می خواهیم  زمینه ارتقاء و حضور نیروهای بومی توانمند کهگیلویه و بویراحمد را در مناصب ملی فراهم نمایند.

رئیس مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پتانسیل‌های بسیار این استان محروم با طرح این پرسش که آیا تاکنون از این ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات و محرومیت ها بخوبی استفاده شده است یا خیر ؟ بیان کرد: اگر چنین است چرا هنوز بالاترین نرخ بیکاری متعلق به این استان است و کهگیلویه وبویراحمد همچنان در ردیف آخر توسعه است و فاصله آن با استان ماقبل از خود بسیار زیاد است.

زارعی با انتقاد شدید از محرومیت‌های کهگیلویه وبویراحمد و نبود زیرساخت‌های توسعه‌ای در این استان گفت: آیا این محرومیت‌ها شایسته مردمی است که در همه صحنه های انقلاب بخصوص دفاع مقدس حضور پررنگ داشته‌اند؟

عدم سرمایه گذاری دولتی در این استان شایسته نیست

نماینده بویراحمد ودنا اختصاص سهم نیم درصدی از اعتبارات ملی و سرمایه گذاری نکردن دولت در این استان را شایسته توسعه این استان محروم ندانست و افزود : ما خواستار اختصاص سهم حداقل دودرصدی از اعتبارات ملی برای توسعه استان هستیم و از مسئولان ملی می خواهیم این مهم را در نظر گیرند.

وی معضل بیکاری را مهم ترین مشکل در کهگیلویه‌وبویراحمد عنوان کرد و اظهار داشت: روزانه با موج جوانان بیکار و تحصیلکرده از این استان مواجه هستیم که هیچ پاسخی به اشک ها و گریه ها آنها و پدر و مادرانشان نداریم.

نماینده بویراحمد و دنا گفت: از رئیس جمهور می‌خواهم برای بررسی دقیق بیکاری در این استان کارگروهی ویژه تشکیل دهد و این بحران را بررسی نماید.



تاریخ انتشار : 28 مهر 1392, 20:59



» اخبار مرتبط:

  • انتصاب مدیران در کهگیلویه و بویراحمد باندی و منطقه‌ای نیست
  • بویراحمد محروم‌ترین شهرستان کهگیلویه و بویراحمد است!
  • نماینده بویراحمد و دنا در مجلس :امیدواریم پاداش مناطق محروم فرهنگیان بزودی پرداخت شود
  • رئیس مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد
  • مدیرعاملی توسعه برق ایران به یک کهگیلویه وبویراحمدی رسید+عکس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟