مشروح اخبار


» بویراحمد محروم‌ترین شهرستان کهگیلویه و بویراحمد است!



 اکنون در مرکز استان و در شهرستان بویراحمد 61 درصد راه‌های روستایی آسفالت نشده که این خود یکی از مشخصات محرومیت در هر نقطه‌ای به شمار می‌رود.در بسیاری از نقاط استان ما در راه روستایی جشن تکمیل راه‌ها گرفته می شود در حالی که مرکز استان و روستاهای آن در چنین وضعیتی به سر می‌برند.

غلام‌محمد زارعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه شهرستان بویراحمد یکی از پرجمعیت‌ترین شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد است، گفت: یک سوم جمعیت استان در این شهرستان و روستاهای آن قرار دارد.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی کارهای انجام شده در مرکز استان را نماد خدمات‌رسانی در یک استان دانست و تصریح کرد: با آمار و ارقام می‌گویم که شهرستان بویراحمد محروم‌ترین شهرستان در کهگیلویه و بویراحمد است. 

به گفته رئیس مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد اکنون در مرکز استان و در شهرستان بویراحمد 61 درصد راه‌های روستایی آسفالت نشده که این خود یکی از مشخصات محرومیت در هر نقطه‌ای به شمار می‌رود.

زارعی ادامه داد: در بسیاری از نقاط استان ما در راه روستایی جشن تکمیل راه‌ها گرفته می شود در حالی که مرکز استان و روستاهای آن در چنین وضعیتی به سر می‌برند.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حوزه‌های دیگر نیز وضعیت به همین منوال است و برای نمونه در مناطقی از استان مدرسه‌ای پنج کلاسه را برای 10 دانش‌آموز ساخته‌اند در حالی که در مرکز استان ما و در حاشیه شهر همان مدرسه برای هزار و 200 دانش‌آموز ساخته شده که این خود از مصادیق بارز محرومیت است.



تاریخ انتشار : 14 مهر 1391, 12:31



» اخبار مرتبط:

  • کاهش جمعیت درروستاها، افزایش درشهرها/یاسوج بیشترین باشت کمترین
  • 20 هزار کودک در کهگیلویه و بویراحمد از خدمات بهزیستی بهره می‎برند
  • برخي شهروندان یاسوج به نان شب محتاج هستند
  • درخواست نماینده بویراحمد ودنا از رئیس جمهور
  • شهرستان کهگیلویه میزبان سفر شهرستانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟