مشروح اخبار


» رئیس فنی و حرفه‌ای گچساران مطرح کرد:برگزاری جشنواره لباس های بومی محلی منطقه ای



رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران گفت: طی سال گذشته افزون بر 693 هزار نفرساعت به کارآموزان این مرکز آموزش ارائه شده است.


رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران گفت: طی سال گذشته افزون بر 693 هزار نفرساعت به کارآموزان این مرکز آموزش ارائه شده است.

به گزارش راک نیوز از گچساران ، علیرضا گرامی  با بیان اینکه مرکز فنی و حرفه‌ای این شهرستان خدمات مطلوبی در خصوص ارائه مهارت‌های فنی و حرفه‌ای ارائه کرده است، افزود: مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران دارای 13 خوشه در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی است.

وی تصریح کرد: در خصوص آموزش مهارت‌ها در بخش صنعت بخش مرکز، زندان، کمپ، جوار دانشگاه، صنایع و پادگان از این مهارت‌ها استفاده می‌کند.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران بیان کرد: در بخش صنعت مرکز فنی و حرفه‌ای این شهرستان افزون بر 161 هزار نفرساعت آموزش ارائه شده است.

گرامی یادآور شد: در حوزه خدمات نیز سه مرکز ثابت، پادگان و جوار دانشگاه وجود دارد که طی سال گذشته افزون بر پنج‌هزار و 853 نفر نفرساعت در این مراکز خدمات ارائه شده است.

وی عنوان کرد: در بخش کشاورزی نیز مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران در چهار مرکز روستا، جوار دانشگاه، صنایع و کمپ چهار هزار نفرساعت آموزش ارائه کرده است.

گرامی یادآور شد: مجموع آموزش‌های ارائه شده توسط آموزشگاه‌های آزاد افزون بر 352 هزار نفرساعت بوده است.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران خاطرنشان کرد: در مجموع 693 هزار نفرساعت در مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران از سال گذشته تاکنون دوره ارائه شده است.

به گزارش راک نیوز پس از برگزاری جشنواره ملی بررسی لباس های بومی محلی مناطق کشور درشیراز و حضورموفق مربیان گچسارانی در این جشنواره ،رئیس مرکزفنی وحرفه ای گچساران با بیان بررسی دستاوردهای این جشنواره از برگزاری چنین جشنواره ای در مقیاس منطقه ای در آینده نزدیک درگچساران بمنظور توجه وترویج سنن ،آداب و لباس قوم لر وترک ساکن استان خبر داد.

شهرستان گچساران به مرکزیت شهر دوگنبدان به بام نفتی ایران معروف میباشد که درفاصله 170کیلومتری از یاسوج مرکزکهگیلویه وبویراحمد واقع شده است

 



تاریخ انتشار : 18 خرداد 1394, 09:55



» اخبار مرتبط:

  • تولید 122 هزارتنی غلات و صیفی‌جات در گچساران
  • 80درصد از مراجعه کنندگان به فرمانداری متقاضی شغل هستند
  • تقدیرفرماندار از تلاش کارکنان مرکز انتقال خون گچساران
  • تقاطع غیر هم‌سطح شهری گچساران افتتاح شد
  • بانوی اصلاح طلب گچسارانی رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای خواهران یاسوج شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟