مشروح اخبار


» هفت طرح تأمین آب کشاورزی در گچساران در دست اجراست



مدیر آب وخاک و امور فنی ومهندسی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد از در حال اجرا بودن 7 طرح مهم تامین آب در شهرستان گچساران خبر داد.


هفت طرح تأمین آب کشاورزی در گچساران در دست اجراست

مدیر آب وخاک و امور فنی ومهندسی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد از در حال اجرا بودن 7 طرح مهم تامین آب در شهرستان گچساران خبر داد.

عبدالعلی بهاء الدینی در گفت وگو با راک نیوز افزود: میزان اعتبار هزینه شده و یا تخصیص یافته برای این تعداد طرح نیز بیش از یکهزار و 200 میلیارد ریال است. 

بهاء الدینی برخی از پروژه های تامین آب گچساران را شامل توسعه آبیاری دشت لیشتر، تامین آب اراضی کشاورزی دژ سلیمان، تامین آب اراضی باباکلان و آب زمین های کشاورزی نیمدور ذکر کرد. 

مدیر آب وخاک و امور فنی ومهندسی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه وبویراحمداظهار داشت: طرح توسعه آبیاری دشت لیشتر به مساحت یکهزار و 172 هکتار با اشتغالزایی 400 نفر هم اکنون در دست اجراست

وی بیان کرد: همچنین طرح تامین آب دژ سلیمان به مساحت 205 هکتار با اعتبار چهار میلیارد در دست اجراست که از این میزان یک میلیارد و 900 میلیون ریال جذب شد.

بهاء الدینی ادامه داد: با بهره برداری از طرح تامین آب دژ سلیمان 68 نفر به اشتغال مشغول خواهند شد

وی ابراز کرد: طرح تامین آب کشاورزی باباکلان به مساحت 580 هکتار با اعتباری 210 میلیارد ریال در دست اجراست که با بهره برداری از این طرح 150 نفر به اشتغال مشغول خواهند شد.

بهاء الدینی افزود: طرح تامین آب زمین های کشاورزی نیمدور به مساحت 700 هکتار در مرحله طرح مطالعاتی است.

مدیرآب وخاک و امور فنی و مهندسی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد گفت: 50میلیارد ریال اعتبار نیز برای تکمیل طرح های کشاورزی نیمه تمام گچساران اختصاص یافته است.



تاریخ انتشار : 20 خرداد 1397, 10:02



» اخبار مرتبط:

  • بیش از 2 هزار میلیارد ریال در دولت یازدهم در بخش آب گچساران هزینه شد/خبر خوش رئیس اداره امور آب گچساران برای کشاورزان لیشتری
  • نه طرح توسعه کشاورزی در مناطق مختلف گچساران و باشت در دست اجراست.
  • جهاد کشاورزی گچساران 65 طرح در دست اجرا دارد
  • تجهیز6 هزار هکتار از زمین های کشاورزی گچساران به آبیاری نوین
  • 250 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح تامین آب دشت لیشتر نیاز است
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟