مشروح اخبار


» ای که دستت می‌رسد کاری بکن/ روح الله پرازیده همانند پدر شهید و دلاورش از جان خود گذشت تا بلکه مشکلات خانواده‌ی همرزمان پدر شهیدش دیده و مرتفع شوند



در پایان نگارنده به خاطر اطلاع مختصری که از وضعیت و مشکلات این قشر و کمبود و نارسایی ادارات‌ بنیاد شهید و امور ایثارگران استان دارم به جای دنبال کردن افراد مقصر و پاک کردن صورت مسئله، از دولت جديد، مجلس انقلابی و سازمان بنياد شهید و امور ایثارگران انتظار داریم تا حد امکان جبران مافات نمايند و نسبت به رفع معضل بیکاری، معيشتي، روحی و روانی این قشر که رفاه و حیات ما مدیون آنهاست اهتمام ورزند

مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین راک نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.


بس بگردید و بگردد روزگار

دل به دنیا درنبندد هوشیار
ای که دستت می‌رسد کاری بکن
پیش از آن کز تو نیاید هیچ کار
خبر پرواز بی بازگشت روح الله عزیز فرزند شهید برازیده ما را به سوگ نشاند و عواطف و افکارمان را به شیوه‌ای دردناک و حزین مختل نمود. خداوند به خانواده آن مرحوم صبر و شکیبایی عنايت فرمايد و روح آن عزیز سفر کرده را با پدر شهیدش محشور گرداند. 
جهت همراهی و همفکری برای این فقدان به عنوان شخصی که مدتی مشاور و رابط دانشجويان خانواده شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت بودم و از نزدیک بخشی از مشکلات آنها را مشاهده می کردم ذکر نکاتی خالی از لطف نیست. 
علی رغم کمک‌ها و مساعدت‌های دستگاه متولی امور شاهد و ایثارگران از بدو تاسیس، مدتی است به بهانه های مختلف این قشر مورد بی مهری و بخشی مورد بی عدالتی واقع شده اند و پرداختن به آن مشکلات در حجم‌ کم این مرقومه نمی گنجد.
 
گرچه جزئیات این حادثه‌ی دلخراش و مشکلات شخصي و روحی این جوان متأهل و دارای ۳ فرزند از ما پوشیده است تصور ما این است که روح الله پرازیده همانند پدر شهید و دلاورش از جان خود گذشت تا بلکه مشکلات خانواده‌ی همرزمان پدر شهیدش دیده و مرتفع شوند، همان‌طوری که شهید برازیده، جان را در کف گذاشت و برای پاسداري از این مرز و بوم جان خود را فدا کرد. 
 این حادثه هشداری است برای عموم، لذا رسيدگي به مشکلات معيشتي، روحی و روانی این قشر از اهم واجبات است و تمامی مردم ایران بالاخص مسولین این نظام به تک تک خانواده شاهد و ایثارگر مدیون هستند.
یادم نمی رود چند سالی پیش‌تر پدر شهیدی با پتک سنگ قبر فرزندش را شکست و .... مواردی دیگر که عنوان‌ آنها آزار دهنده است و قطعا کارکنان زحمتکش و دست خالی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ما به این موارد واقفند. 
در پایان نگارنده به خاطر اطلاع مختصری که از وضعیت و مشکلات این قشر و کمبود و نارسایی ادارات‌ بنیاد شهید و امور ایثارگران استان دارم به جای دنبال کردن افراد مقصر و پاک کردن صورت مسئله، از دولت جديد، مجلس انقلابی و سازمان بنياد شهید و امور ایثارگران انتظار داریم تا حد امکان جبران مافات نمايند و نسبت به رفع معضل بیکاری، معيشتي، روحی و روانی این قشر که رفاه و حیات ما مدیون آنهاست اهتمام ورزند.
کورش دبیقی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت



تاریخ انتشار : 30 مهر 1400, 18:16



» اخبار مرتبط:

  • تقدیر از رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گچساران
  • یاد و خاطره شهید حیدریان در نهمین سال درگذشتش گرامی داشته شد
  • دستور ویژه رئیس‌ بنیاد شهید و امور ایثارگران برای پیگیری خودسوزی فرزند شهید در یاسوج
  • دستورات رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی حادثه خودکشی منجر به فوت یکی از فرزندان شهدا
  • مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران: کهگیلویه و بویراحمد9 هزار و 200 جانباز دارد
  • » اشتراک گزاری خبر

    • همدرد

    • 30 مهر 1400 19:56
    • گروه کاربری: ميهمان
    • آیدی یاهو: {yahoo}
    • تاریخ عضویت: --
    • وضعيت:
    • خبر
    • نظر
    ^
    برادر گرامی جناب آقای دبیقی متاسفانه تبعیض وبی عدالتی و پارتی بازی در اکثر ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد بیداد می کند و این مشکل فقط مختص این فرزند شهید و خانواده محترم شهدا نیست؛ متاسفانه مدیران درای امور کسانی هستند که جا را در ادارات فقط برای اقوام و خویشان خود باز کرده اند و کسانی که پارتی ندارند این وضعیت اسفناکی را فقط تحمل می کنند؛ اوضاع همه ادارات این استان خراب است و باید بصورت ریشه ای این مشکل را حل کرد.

    در ادارات استان کهگیلویع و بویراحمد
    بی عدالتی و تبعیض بیداد می کند.
    علاج واقعه را قبل از وقوع باید کرد.
    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟