مشروح اخبار


» معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد:تقریظ کتاب ها به معنای ارزش هنر پایداری در کتاب و کتابخوانی است



معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه کتابخوانی برای فرهنگ سازی ارزش ها در جامعه بسیار مهم و ضروری است، گفت: تقریظ کتاب ها به معنای ارزش هنر پایداری در کتاب و کتابخوانی است.

به گزارش راک نیوز؛«سید جواد هاشمی» امروز (30 آبان ماه) در آئین یازدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت همراه با تقریظ مقام معظم رهبری بر حاشیه کتاب «تنها گریه کن» که به همت معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، اظهار کرد: واژه های شهادت، کتاب و کتابخوانی و هفته بسیج همه از یک نقطه هنری نشات می گیرند.

 

معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه تلفیق هنر با بسیج، کتاب و شهادت در آئین امروز اتفاق افتاد، گفت: امام حسین (ع) با شهادت خود در دشت کربلا علاوه بر اینکه به انسان ارزش معنوی داد، در میان تیراندازی دشمنان به نماز ایستاد و این یک نمونه از هنر است.
 
وی ضمن تاکید بر اینکه فرزندان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس هنر رزم، شهامت، مقاومت، ایثار و پایداری را به نمایش گذاشتند، افزود: باید این ارزش ها در جامعه امروزی برای نسل نوجوان و جوان جامعه به درستی تبیین شود.
 
هاشمی با اشاره به اینکه کتابخوانی برای فرهنگ سازی ارزش ها در جامعه بسیار مهم و ضروری است، گفت: تقریظ کتاب ها به معنای ارزش هنر پایداری در کتاب و کتابخوانی است.
 
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تدوین و تالیف کتاب در حوزه پایداری یکی از ماندگارترین کارها بوده و این کار باید در دستور حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد.
 
وی با بیان اینکه امروز ما نیازمند نقش قدسی شهدا هستیم، تاکید کرد: تنها راه نجات جامعه از بلاها، تعالی بخشی و درس گرفتن از مقام و آرمان شهدا بوده که به عنوان درمان مطرح می شود.
 
هاشمی تالیف و ترویج فرهنگ کتابخوانی را در فرهنگ ایثار و شهادت دارای تاثیر ارزشمندی دانست و افزود: وظیفه داریم به وصایا، آرمان و مرام شهدا عمل کنیم، زیرا راه نجاتی جز اینها نداریم.
 
معاون سیاسی،امنیتی واجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه هنر باید در خدمت ارزش ها برای رهایی جامعه از بلایا باشد، گفت: مهم ترین مسئولیت هنرمندان توجه به ارزش ها و هنجارهای مقبول دینی در جامعه است.
 
وی با اشاره به اینکه امنیت، آرامش، آسایش و ابهت امروز انقلاب اسلامی ثمره خون شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی است، گفت: همه ما وظیفه داریم به اهداف و آرمان شهدا بیاندیشیم و رهرو شهدا باشیم.
 
هاشمی از هنرمندان خواست کارهای هنری خود را در حوزه ایثار، شهید و شهادت تدوین کنند.
 
گفتنی است در پایان این آئین با حضور مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد و مادر شهیدان تقوی کتاب «تنها گریه کن» رونمایی شد.
پایان پیام/82



تاریخ انتشار : 30 آبان 1400, 16:41



» اخبار مرتبط:

  • کتاب یادنامه شهید امدادگر کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد
  • با حضور مسئولان ارشد کشوری اجلاسیه 1845 شهید کهگیلویه و بویراحمد آبان ماه برگزار می‌شود
  • استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با خانواده‌های شهیدان قدمی و حسن زاده: زنده نگه داشتن یاد شهدا رسالت اصلی ما است/خدمت صادقانه به مردم مهم ترین میراث شهداست
  • نمایشگاه کتاب شهرستان کهگیلویه با 4هزار عنوان کتاب افتتاح شد
  • یادواره 91 شهید باشت با حضور گسترده مردم و مسئولان در مصلای این شهر برگزار شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود