مشروح اخبار


» تقدیر استاندار کهگیلویه و بویراحمد از فیلمساز هم استانی



صبح امروز شنبه ۳۰ بهمن ماه در آیینی به مناسبت افتخار آفرینی محمد سلیمی راد، فیلمساز مطرح هم استانی در جشنواره های مختلف داخلی و خارجی با حضور دکتر احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مهندس حاجی زاده معاون عمرانی استاندار و مهندس مشکینی مشاور استاندار در امور ایثارگران از ایشان تقدیر شد.

به گزارش راک نیوز؛صبح امروز شنبه ۳۰ بهمن ماه در آیینی به مناسبت افتخار آفرینی محمد سلیمی راد، فیلمساز مطرح هم استانی در جشنواره های مختلف داخلی و خارجی با حضور دکتر احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مهندس حاجی زاده معاون عمرانی استاندار و مهندس مشکینی مشاور استاندار در امور ایثارگران از ایشان تقدیر شد. 

در این آیین دکتر احمد زاده پرداختن به فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را تاکید کرد و تلاش هنرمندان در این زمینه را قابل تقدیر دانست. 
محمد سلیمی راد با ساخت فیلم های داستانی و مستند با موضوع انقلاب و پرداخت به دفاع مقدس در دو سال اخیر با حضور در جشنواره های مختلف هنری داخلی و خارجی به عنوان پرافتخارترین هنرمند استان کهگیلویه و بویراحمد از او یاد می شود.
مستند سینمایی سرباز شماره صفر آخرین ساخته سلیمی راد در پانزدهمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت تندیس طلایی و دیپلم افتخار این جشنواره را از آن خود کرد و همچنین نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین مستند از چهلمین جشنواره فیلم فجر شد.
وی پیش از این با ساخت فیلم هایی در کشورهای مختلف دنیا از جمله: کانادا، آمریکا، برزیل، ایتالیا، رومانی، انگلیس، چین، هندوستان، فیلیپین و ... حضور داشت و جوایز زیادی نیز کسب کرده است.
گفتنی است محمد سلیمی راد فرزند شهید کائنات خضر(سلیمی راد) و عضو کانون نخبگان شاهد و ایثارگر کشور است.



تقدیر استاندار کهگیلویه و بویراحمد از فیلمساز هم استانی

 

تقدیر استاندار کهگیلویه و بویراحمد از فیلمساز هم استانی

 

تقدیر استاندار کهگیلویه و بویراحمد از فیلمساز هم استانی

 

تقدیر استاندار کهگیلویه و بویراحمد از فیلمساز هم استانی

 



تاریخ انتشار : 30 بهمن 1400, 15:43



» اخبار مرتبط:

  • برگزاری کارگاه آموزش فیلمسازی در استان کهگیلویه و بویراحمد+پوستر
  • سرباز شماره صفر بهترین فیلم جشنواره بین المللی amerta art ترکیه شد/این فیلم اثری از کارگردان خوشنام کهگیلویه و بویراحمدی می باشد
  • فیلم کارگردان کهگیلویه وبویراحمدی کاندیدای سیمرغ بلورین در جشنواره فیلم فجر
  • نمایش فیلم های "وُرد" و "شوتی" به کارگردانی محمد سلیمی راد در خانه هنرمندان ایران
  • وُرد در کهگیلویه و بویراحمد جلوی دوربین می رود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود