مشروح اخبار


» بازدید معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از آموزشگاه های آزاد هنری شهرستان کهگیلویه



سرپرست معاونت هنری و سینمایی استان کهگیلویه و بویراحمد و سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه از آموزشگاه های آزاد هنری شهرستان کهگیلویه وقلعه رئیسی بازدید کردند.

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان کهگیلویه، سرپرست معاونت هنری و سینمایی استان کهگیلویه و بویراحمد ،کارشناس آموزش استان و سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه از آموزشگاه های آزاد هنری شهرستان کهگیلویه و قلعه رئیسی بازدید به عمل آوردند.  سرپرست معاون هنری و سینمایی استان و کارشناس آموزش استان در راستای این بازدید ، دیداری با برخی از مربیان این آموزشگاه ها داشت و در این دیدار گفت :آموزش از اولویت‌های برنامه های ماست ، چرا که آموزش و در کنار آن پژوهش منجر به خروجی با کیفیت در آثار هنری خواهد شد .  سید محمد سلیمی راد افزود : نتیجه این آموزش‌ها بالاخص در مناطق محروم می تواند در بعد اقتصادی هنرجویان هم تاثیر گذار باشد و می تواند در کسب و کار و اقتصاد هنر نیز کمک به زندگی هنرجویان بکند ، در همین راستا ما آموزش رایگان را برای مناطق محروم را در برنامه‌های خود داریم ، تا این مهم به نحو احسن انجام گیرد .  

در پایان وی گفت : نهادهایی که در جهت آموزش و پژوهش هنر ، بالاخص این آموزش رایگان هنر برای همه ، همکاری کردند ، تشکر می‌کنم و نهادها و اداراتی مثل کمیته امداد ، آموزش و پرورش ، بهزیستی و به طور کلی نهادهایی که جامعه هدف مناسب و متناسب با این وضعیت آموزش رایگان هنر دارند ، می توانند کمک کنند تا در گام‌های بعد کلاس ها را با کیفیت و کمیت بالاتری برگزار کنیم .



تاریخ انتشار : 20 آذر 1401, 09:41



» اخبار مرتبط:

  • با حضور معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان:مراسم افتتاحیه کلاس های طرح آموزش رایگان هنر در مناطق کم برخوردار دهدشت برگزار شد/تصاویر
  • برگزاری نشست هم اندیشی سرپرست معاونت هنری و سینمایی با کارشناسان حوزه معاونت هنری و سینمایی در یاسوج
  • هنرمند خوشنام و پر افتخار استان کهگیلویه و بویراحمد معاون اداره کل ارشاد شد
  • بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از آموزشگاه موسیقی سار آهنگ
  • بازدید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از آموزشگاه های آزاد هنری شهر دهدشت/گزارش تصویری
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود