مشروح اخبار


» تقدیر دکترمهدوی فرمانداربویراحمد از اداره کل امور مالیاتی استان



فرماندار بویراحمد به اتفاق معاون خود باحضور در محل دفتر مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد از زحمات مدیرکل و مجموعه مالیاتی استان به پاس تلاش‌های ارزنده سال گذشته و خدمت رسانی به مردم و رضایت فعالان اقتصادی از همکاری این دستگاه مهم اقتصادی تقدیر کرد. 

به گزارش راک نیوز،دکتر شهرام مهدوی مطلق فرماندار بویراحمد به اتفاق معاون خود باحضور در محل دفتر مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد از زحمات مدیرکل و مجموعه مالیاتی استان به پاس تلاش‌های ارزنده سال گذشته و خدمت رسانی به مردم و رضایت فعالان اقتصادی از همکاری این دستگاه مهم اقتصادی تقدیر کرد. 

وی دراین نشست به اهمیت وصول مالیات عادلانه اشاره کرد و افزود مجموعه مالیاتی برای تامین منابع رسالت مهمی را برعهد دارد. وی تصریح کردکه جلب رضایتمندی مودیان در فرآیند امر مهم مالیات ستانی فعالیت انکارناپذیر وتقدیر آمیز ادارات مالیاتی در استان است. 
میلاد فرخان مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد از تحقق ۱۰۰درصدی اهداف و افزایش پرداخت ها از محل عوارض مالیات برارزش افزوده به شهرداری ها،دهیاری ها، مناطق عشایری و فرمانداری های استان درسال گذشته اشاره کرد و افزود: وصول مالیات عادلانه و تکریم مودیان از مولفه های کار در مجموعه مالیاتی استان است.



تاریخ انتشار : 3 خرداد 1402, 11:40



» اخبار مرتبط:

  • دیدار مدیرکل امور مالیاتی با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد/آیت الله حسینی:تقدیر از تلاش های مجموعه مالیاتی استان/ برون رفت از اقتصاد نفتی با مالیات ممکن است
  • یک خبر جدید از اداره کل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد
  • افزایش بیش ازسه برابری پرداختی عوارض مالیات برارزش افزوده به شهرداری ها ودهیاری های کهگیلویه وبویراحمد
  • مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد:سنگ بنای خدمت در اداره کل امور مالیاتی مودی مداری است
  • تقدیر فرمانده سپاه فتح از تلاش مجموعه مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟