مشروح اخبار


» برای تطهیر خود از قطع دستان نخبگان کهگیلویه برای رسیدن به مناصب و مجلس به کدام آیه ای که از بر هستید، متوسل می شوید؟



تنها برای خوب ماندن خداوند را شاهد داشته باش و برای محبوب شدن و بالا رفتن وجدانت را آیینه خویش قرار دهید، تا بتوانید جای پاهای خود را بر پله های عدم رشد نخبگان دیار کهگیلویه از تمام ایلات ببینید.

مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین راک نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

میروم اما نمی پرسم زخود

ره کجا منزل کجا مقصود چیست؟؟
تنها برای خوب ماندن خداوند را شاهد داشته باش و برای محبوب شدن و بالا رفتن وجدانت را آیینه خویش قرار دهید، تا بتوانید جای پاهای خود را بر پله های عدم رشد نخبگان دیار کهگیلویه از تمام ایلات ببینید. وقتی می‌روید در کنار بارگاه حضرت زینب و شاید اشک میریزید، کدام زخم هایی را که بر گرده نیروی انسانی طوایف و ایلات کهگیلویه برای جلوگیری از رشد و ترقی زدید به یاد می آورید. از کرمانشاهان، تهران تا راهروهای برخی از وزارت خانه ها چگونه کوله بارت را از بی مهری و عداوت پر نمودی که بر تمام توان های بچه های این خطه از ایران اسلامی زخم بزنی و بر جاده رشد امید مردم چگونه طی طریق کردید که نرسیدن دیگران را تنها راه تطهیر خود از بند سیاست و قوم سالاری بدانی. برای بر زمین زدن سردار های این دیار چنان تلاش نمودی که از ابتدا فقط دوقطبی بودن رقابت را به نزدیکان خویش گوشزد می‌نمودی، و مردم را به صداقت و عدالت فریب می دهید،شاید در این دیار خسته کش، راهی برای سوار شدن بر کشتی بهارستان برای خویش باز نمایی؟؟بی شک حافظه تاریخی مردم شریف کهگیلویه فراموش نخواهند کرد که چه کسانی رشد نخبگان این دیار را با هر حربه ای متوقف نموده و حتی به دوستان خویش در ایل خود هم رحم نکرده اید، چه رسد به دشمن زیاری، سادات، بهمیی و الان هم همراه و همسایه خویش در سال های گذشته. اینک که از آغاز خود را رقیب سید موحد موحد می دانستی، برای ضربه زدن بر احساسات مردمی که در کنار سردار سازندگی خویش جمع شده بودند، چه جوابی در پیشگاه خداوند باریتعالی خواهید داشت و امید بسیاری از مردم به مکتب واقعی کار برای مردم را مایوس نمودید و تمام تلاشتان را خرج نمودی تا رقیب واقعی خود را حذف نمایید، که شال و کلاه خویش را بندازی و بی صدا جلو بروید تا شاید سبز، اما بنفش سوار صندلی مجلس شوید.
کامپیوتر یاد گرفتید تا بتوانید برای ضربه زدن تکنولوژیک کارکنید و گرز خویش را که پشت تریبون مجلس هوار کردید، بر سر ترقی نخبگان این شهرستان در همه طوایف بچسبانید. کاش به وجدانتان رجوع کنید و این همه بر تفرق طوایف طبل نکوبید، زیرا که همه شواهد گواه آن است که تمام عزمت را جزم کردی تا این وحدت کهگیلویه را با جمع شدن در اطراف مردی که پاسداری ایشان بر سیاسی بودنش ارجحیت دارد، تفریق نمایید. اینک صدای جدا شدن و آرزوهای جوانان این دیار را که به امید سازندگی بیشتر و وعده ایجاد شغل از طرف رقیبت خوشبین بودند، برهم زدید، چگونه می توانید در محضر قانون طبیعت پاسخگو باشید. کم نبود همه تخریبتان از سرآمدان کهگیلویه بزرگ در سازمان های فرهنگی کشور،ارتباطات، و استان های زاگرس نشین و…. که برای رسیدن به مجلس نیز پا بر گلیم پهن شده اعتماد مردم بگذارید و خود را بری از هر چیزی بدانید، بی آن که بدانید صدای شیهه خیانت بلندتر از طوفان ریا است. اگر کسی بتواند با لطف خداوند، توان خویش و اعتماد مردم رشد کند، و بر کرسی در پایتخت بنشیند،بازنده نمی گردد، ولی کسانی که برای حذف دیگران تلاش می کنند در نگاه مردم و وجدان خویش حتما بازنده واقعی هستند و مردم فهیم این دیار می دانند در دوره ای که ایدئولوژی مقابلتان بر کرسی صدارت بودند، چه اندازه فقط به ایل خود فکر کردید و تنها اقوام خویش را مناسب هر جایگاهی می دانستید. و می دانند که از ابتدا تلاشتان در نهایت برای حضور در انتخابات، فقط به امید حذف کسی بود که در حوزه قومیت خویش، رقیبتان تلقی می شد و با نهایت رفتارهای همیشگیتان، ایشان را از رقابت حذف نمودید. مطمئنا مردم این حوزه انتخاباتی تحمل نخواهند کرد و زخم های پیشرفت کهگیلویه را در هر ایلی از طرف آن جنابتان فراموش نخواهند کرد و تلاشتان برای حذف امیدی که در دل مردم ایجاد شده بود، از خاطرشان نخواهد رفت و نقش محکمتان را در برهم خوردن تعادل انتخابات در کهگیلویه بزرگ جواب خواهند داد.
احسان محمدی



تاریخ انتشار : 19 دی 1402, 09:44



» اخبار مرتبط:

  • موحد؛ مانیفست همه شمول*
  • به عدل هاشمی پور بگوئید . . .
  • *شمارش معکوس تا خوان هفتمِ موحد*
  • سخنی صمیمی با نخبگان دردمند جغرافیای لر تبار ایران زمین
  • انتخابات کهگیلویه، آزمون شایسته سالاری و قومیت گرایی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟