مشروح اخبار


» استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد: حمایت از تولید و زنجیره‌های ارزشی باید در راس کار باشد



استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: حمایت از سرمایه‌گذار و زنجیره‌های ارزشی تولید باید در راس کار باشد.


به گزارش راک نیوز،یدالله رحمانی چهارشنبه در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی، بر تلاش برای بهبود فضای کسب و کار، تسهیل در صدور مجوزها، رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی تاکید کرد و خواستار شناسایی قوانین مزاحم پیش‌روی تولید و سرمایه‌گذاری در استان شد.

استاندار تاکید کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان در فرآیند توسعه کنونی موثر هستند و روند دانش بنیان کردن چرخه تولید و اشتغال توسعه یابد.

وی با بیان اینکه، کمیته‌ای برای پایش فضای کسب و کار در استان فعال شود، گفت: جایگاه استان در شاخص امنیت سرمایه‌گذاری ارتقاء پیدا کند که اقدامات خوبی هم در این راستا آغاز شده است.

استاندار بر رفع مشکلات بخش خصوصی تاکید کرد و یادآور شد تا زمانی که مدیران برای حل و رفع مشکلات بخش خصوصی دغدغه نداشته باشند وضعیت همین‌طور باقی می‌ماند.

رحمانی تاکید کرد که مدیر تا مشکل را حل نکند نباید شب و روز داشته باشد و اگر این رویه را توانستیم جا بیاندازیم، قطعاً مردم به ما اعتماد خواهند کرد.

وی با بیان اینکه در فرآیند توسعه همه دستگاه‌ها فعال شوند، بر تسهیل در صدور مجوزها تاکید کرد و گفت: اداره کل امور اقتصادی و دارایی پیگیر اعتبارات سال ۱۴۰۲ از وزارتخانه باشند، طرح‌هایی در خصوص توسعه استان آماده شده است که ۱۲ هزار میلیارد تومان برآورد اولیه اعتبارات آنهاست.

وی بیان کرد: در حوزه سرمایه‌گذاری شهرداری باید پای کار باشد چون تا زمانی در این حوزه سرمایه‌گذاری و خلق سرمایه و ثروت صورت نگیرد نمی‌توان مشکلات را رفع و خدمات ارائه داد. 

استاندار افزود: به موضوع پتروشیمی ورود کردیم ضمن تشکر از دادستان و رئیس کل دادگستری، محیط زیست و منابع طبیعی که همکاری کردند تا مجوز پروانه بهره‌برداری پتروشیمی صادر و منابع اعتباری این واحد بزرگ وارد استان شود.

وی در پایان بر حمایت از سرمایه‌گذار تاکید کرد و گفت: صنعت و نفت هنوز نتوانسته در بحث توسعه استان خود را نشان دهد که از سازمان صمت می‌خواهیم کارهایی در این زمینه انجام شود.



تاریخ انتشار : دیروز, 19:56



» اخبار مرتبط:

  • بازدید استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد از شهرک صنعتی فرودگاه
  • استاندار کهگیلویه وبویراحمد: اتاق بازرگانی راهکار برای توسعه تجارت خارجی داشته باشد
  • تاکید بر ایجاد اشتغال خانگی پایدار در کهگیلویه و بویراحمد/ آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن از زبان استاندار
  • نبود زمین، مشکل طرح نهضت ملی مسکن در مرکز کهگیلویه و بویراحمد
  • استاندار کهگیلویه وبویراحمد: تمرکز بر روی رشد شاخص‌های اقتصادی در کوتاه مدت است
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود