مشروح اخبار


» جان باختن مدیر کهگیلویه وبویراحمدی در جاده شیراز -بوشهر+تصویر



او در مدت بيش از سه سال در مسئوليت مدير راهداري استان بوشهر، تحول و توسعه چشمگيري را در حوزه خدمتي و نگهداري مطلوب راه‌هاي اين استان در كارنامه خود به ثبت رساند و علاوه بر اين در ساير استانها نيز در كسوت مسئوليت، معاون راهسازي اداره‌كل راه و شهرسازي لارستان...


 
در پي سانحه رانندگي در بوشهر
يك عاشق خدمت، به سراي عشاقان ابدي شتافت
به گزارش خبرنگار راک نیوز از بوشهر؛درپی حادثه رانندگی  مهندس نادر پروانه جان باخت وخانوده وی مجروح که به بیمارستان شهیدرجایی شیراز انتقال داده شدند

​مهندس نادر پروانه مدير تلاشگر و خدمتگزار صديق راهداري اداره‌كل راه و شهرسازي استان بوشهر رحل اقامت از دنياي فاني برگرفت و به سراي باقي شتافت.
مرحوم مهندس نادر پروانه متولد 1346، مدير راهداري استان بوشهر در اثر سانحه رانندگي در مسير شيراز به بوشهر دعوت حق را لبيك گفت.
وي مديري آرام و اخلاق‌مدار و با سعه صدر بي‌نظير و عاشق واقعي خدمت، در بين همكاران اداره‌كل، محبوبيت عالي و در بين مديران راهداري استان به شايستگي تلاش از جايگاه ويژه‌اي برخوردار بود.
او در مدت بيش از سه سال در مسئوليت مدير راهداري استان بوشهر، تحول و توسعه چشمگيري را در حوزه خدمتي و نگهداري مطلوب راه‌هاي اين استان در كارنامه خود به ثبت رساند و علاوه بر اين در ساير استانها نيز در كسوت مسئوليت، معاون راهسازي اداره‌كل راه و شهرسازي لارستان، رئيس اداره راه و ترابري كهگيلويه و بويراحمد، خدمات ماندگاري را به يادگار گذاشت.
اين ضايعه دردناك را به خانواده بزرگ راهداري و حمل و نقل كشور، همكاران تلاشگر و خانواده معزز آن مرحوم تسليت عرض مي‌نمايم و از پروردگار متعال مي‌خواهيم روح آن مرحوم را با اولياءا.... محشور و همجوار فرمايد.

راک نیوز این حادثه را به بازماندگان این حادثه دردناک وهمکاران وی در وزارت راه وشهرسازی تسلیت گفته  وبرای روح بلند آن عزیز طلب غفران از درگاه حق دارد.



تاریخ انتشار : 25 اسفند 1392, 15:25



» اخبار مرتبط:

  • 2 کشته درحادثه رانندگی برای آمبولانس ،مادری دهدشتی بخاطرفرزندش جان باخت!
  • خواب رزمنده در خیبر+عکس
  • شهر باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد لرزید.
  • رئیس جدید بیمارستان تخصصی مهر برازجان معرفی شد
  • احمدی نژاد بستری شد + عکس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟