مشروح اخبار


» دستگیری همه عوامل درگیری مسلحانه در دشتستان استان بوشهر




به گزارش راک نیوز از بوشهر به نقل از تسنیم ؛ سرهنگ سید جواد رضوی عصر امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر برخورد قاطع با متخلفان در همه عرصه‌ها اظهار داشت: نیروی انتظامی در تمام شبانه‌روز برای ارتقاء امنیت  اجتماعی در جامعه حضوری فعال دارد و با متخلفان در همه حوزه‌ها برخورد قاطع می‌شود.

وی با بیان اینکه پلیس در شبانه‌روز در  مناطق مختلف دشتستان حضور مستمری دارد افزود: باهمکاری و مشارکت همه جانبه مردم امنیت پایداری در دشتستان برقرار است و در این راستا از همکاری و خدمات مردم قدردانی می‌شود.

رئیس پلیس دشتستان از درگیری مسلحانه در شهر برازجان خبر داد و  تصریح کرد: در پی وقوع درگیری مسلحانه در خیابان فردوسی شهر برازجان  ماموران پلیس امنیت عمومی دشتستان به منظور مقابله با جرائم خشن و پیشگیری از انتقام جوئی‌های احتمالی بلافاصله در محل وقوع جرم حضور یافتند و  بررسی‌های علمی و کارشناسی را آغاز کردند.    

این مقام انتظامی گفت: درنتیجه تحقیقات و بررسی‌های میدانی مشخص شد که سه نفر با هویت معلوم ، به سبب اختلافات  خانوادگی  اقدام به تیراندازی به سمت خودرو و منازل مسکونی یکدیگر کرده‌اند. 

سرهنگ رضوی عنوان کرد: با مشخص شدن هویت متهمان و با هماهنگی مقام قضائی به موازات بازرسی‌های متعدد از مخفیگاه‌های متهمان و تلاش برای دستگیری متهمان ، استفاده از ظرفیت‌های اجتماعی و بهره گیری از معتمدان محلی در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی دشتستان  از دستگیری متهمان خبر داد و بیان کرد: در نتیجه اقدامات انجام شده و تنگ تر شدن عرصه بر متهمان  در نهایت هر سه نفر متهم خود را تسلیم پلیس کردند و سلاح‌های بکار رفته در تیراندازی را تحویل پلیس دادند.

وی برخورد با مجرمان جرایم خشن را از اولویت‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس و دستگاه قضایی شهرستان دشتستان دانست و تاکید کرد: پلیس ضمن  رصد دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز با تشدید اقدامات اطلاعاتی و استفاده از روش‌های علمی کشف جرم،‌ مجرمینی  که امنیت عمومی را به مخاطره انداخته را به تیغ عدالت می‌سپارد.

رئیس پلیس دشتستان با بیان اینکه نقش معتمدان محلی، ‌بزرگان خانواده و ریش سفیدان در مناقشات و منازعات اجتماعی بی بدیل است  تصریح کرد: لازم است این ایفای نقش در کانون‌های خانواده و راهبردهای تقویت سرمایه‌های اجتماعی توسط آسیب شناسان اجتماعی و جامعه شناسان مورد بازتعریف مجدد و واکاوی دقیق قرار گیرد.



تاریخ انتشار : 13 اردیبهشت 1398, 19:01



» اخبار مرتبط:

  • شایعه قتل چندافغانی در دشتستان دروغ است
  • اختلاس میلیاردی در یکی از بانک های شیراز !/خرید ملک با پول مردم + جزئیات
  • کشف 25 خودرو از باند بزرگ سرقت در دشتستان
  • درگیری پلیس با اشرار مسلح /زخمی شدن 3نفر از نیروهای پلیس در کهگیلویه
  • دستگیری عاملان تیراندازی به رئیس دستگاه قضایی کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟