مشروح اخبار


» بازرسان جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد



مجمع عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد بعد از تنفسی چند روزه و با دستور کار انتخاب بازرسان اصلی و علی البدل برگزار شد.

به گزارش راک نیوز، این مراسم که با حضور مهندسان کهگیلویه و بویراحمد و با دستور جلسه برگزاری انتخابات بازرسان سازمان عصر امروز برگزار شد؛ از ۶ نفری که برای این امر معرفی شده بودند، دو نفر به عنوان عضو اصلی و یک نفر نیز به عنوان عضوعلی‎البدل انتخاب شدند.

کاندیداهای احراز عنوان بازرس سازمان هر یک در چند دقیقه به بیان رزومه‎ی کاری خود پرداختند و بعد از آن کار رأی‎گیری آغاز شد.
با شمارش تعداد رای داخل صندوق، در نهایت مهندس مجتبی سلیمانی و عنایت اله جهان آرا بعنوان بازرسان اصلی و مهندس عزت اله عباسی نیز بعنوان بازرس علی البدل سازمان نظام مهندسی ساختمان استان انتخاب شدند.
مهندس احمدرضا خورشیدی در حاشیه این مراسم از مهندسان بعنوان شاکله و پایه و اساس سازمان یاد کرد و گفت: برای موفقیت، هیأت مدیره سازمان نیازمند حمایت همه جانبه تصمیم‎سازان استانی و مهندسان عضو سازمان و رمز موفقیت سازمان نیز بدون شک بسته همدلی و وحدت جامعه‎ی مهندسی استان است.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گفت: بازرسان چشم امید مهندسان و البته بازوی هیئت مدیره جهت پیشبرد بهتر و قانونی تر امورات هستند.
خورشیدی خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین دغدغه‎های اصلی سازمان، امر اشتغال و کارآفرینی مهندسان است، تلاشمان را بر این مقوله گذاشتیم و همچنان در ادامه نیز علاوه بر تلاش در جهت جلب رضایتمندی مردم عزیز استان، رفاه و بهبود شرایط مهندسان را نیز مد نظر خواهیم داشت، البته در این مسیر همدلی و وحدت، تلاش و حمایت جامعه مهندسی استان را برای موفقیت شرط اساسی میدانیم./بویر نیوز



تاریخ انتشار : 29 تیر 1398, 18:04



» اخبار مرتبط:

  • اعضای هیئت رئیسه نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد مشخص شدند (+اسامی)
  • آغاز فرایند انتخابات هشتمین دوره هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان
  • رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمدانتخاب شد
  • عزل رئیس سازمانی درکهگیلویه و بویراحمد
  • پیام تقدیر وتشکر منتخب هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد از مهندسان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟