مشروح اخبار


» هیئت انتخاب سی و چهارمین جشنواره تئاتر کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند



با حکم دبیر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان، هیئت انتخاب سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند.

به گزارش راک نیوز،«امین درخشان» دبیر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد در احکام جداگانه‌ای اعضای گروه ارزیابی و انتخاب آثار متقاضی حضور در این جشنواره را منصوب کرد.

 
بر این اساس اردشیر کیانی دانش آموخته کارگردانی سینما، مدیریت حوزه هنری استان، دبیر جشنواره تئاتر سوره استان، دبیر اجرایی و تخصصی جشنواره های تئاتر استان، سراسری رضوی و معلولین، ریاست انجمن هنرهای نمایشی استان و کارگردانی، بازیگری در فیلم، سریال و تئاتر، سردبیر هفته نامه و پایگاه خبری تابش آنلاین را در کارنامه هنری خود دارد.
 
سید صالح زینی پور دانش آموخته کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر، نویسنده، کارگردان، بازیگر، مربی و مدرس تئاتر مدارس، معاون هنری کانون فرهنگی تربیتی شهید باهنر دهدشت، حضور در جشنواره های تئاتر استان، منطقه ای، سوره، معلولین منطقه ای و کشوری بعنوان نویسنده و کارگردان و بازیگری در سریال و تلویزیون و فیلم های کوتاه را در کارنامه هنری خود دارد.
 
مرتضی خلیلی فوق لیسانس زبان و ادبیات فارسی، دبیر جشنواره تئاتر دانشجویی دانشگاه آزاد گچساران، داور بازبین جشنواره تئاتر دانشجویی، مدرس قصه گویی و نمایش خلاق برای مربیان پیش دبستانی آموزش و پرورش استان در یاسوج و گچساران، مدرس نمایش خلاق برای مربیان مهدها و مراکز پیش دبستانی گچساران، عضو شورای ارزیابی و نظارت بر آثار نمایشی شهرستان گچساران، بازیگری و کارگردانی در تئاتر، فیلم و سریال های تلویزیونی و نمایش های رادیوئی و کارگردانی و بازیگری نمایش های عروسکی را در کارنامه هنری خود دارد.
 
مرحله نهایی سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد با دبیری امین درخشان نهم تا دوازدهم آذرماه امسال برگزار می‌شود.



تاریخ انتشار : 2 آذر 1401, 12:44



» اخبار مرتبط:

  • داوران جشنواره مجازی " استندآپ کمدی" کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند
  • راهیابی پنج نمایش قرآنی به دومین جشنواره تئاتر خیابانی مفاهیم قرآنی کهگیلویه و بویراحمد
  • یاسوج میزبان جشنواره منطقه‌ای تئاتر فجر
  • گچسارانی‌ها برگزیده تئاتر فجر شد
  • هیات انتخاب سی و دومین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟