مشروح اخبار


» "پرواز "فراز" بر "بام" هندبال ایران در اولین سال حضور در "لیگ برتر" ؛ غیر ممکنی که با دهدشتی ها ممکن شد



هفته هفدهم لیگ برتر هندبال کشور در حالی برگزار شد که  تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت میهمان تیم هیئت هندبال نجف آباد بود.

 


به گزارش راک نیوز ؛ هفته هفدهم لیگ برتر هندبال کشور در حالی برگزار شد که  تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت میهمان تیم هیئت هندبال نجف آباد بود.

 

این دیدار از چندین جهت برای تیم فرازبام اهمیت داشت، تیم فرازبام با پیروزی در این دیدار میتوانست تا حدود زیادی از فشارهای وارد شده به مجموعه تیم به خاطر اتفاقات هفته گذشته خارج شود و همچنین پیروزی در این مسابقه فرازبام را بیش از پیش به یکی از عنوان های اول تا سوم نزدیکتر میکرد.

 
این دیدار که از حساسیت های زیادی برخوردار بود، تا پایان نیمه اول پایاپای دنبال می شد اما شاگردان ناصر سلیمی کم کم اختلاف خود را با حریف افزایش دادند و در پایان بازی این نماینده دهدشت بود که حریف خود را  با نتیجه ۳۲بر ۲۷ شکست داد و به یک برد شیرین خارج از خانه دست یافت. این مسابقه با حضور تماشاگران پرشور  برگزار شد و از نکات جالب این مسابقه حضور  سرپرست فدراسیون هندبال یه عنوان میهمان ویژه این دیدار بود. 
 
حال چشم ورزش استان از جمله همه مردم کهگیلویه  به تیم فرازبام خائیز است تا ببینند که آیا این تیم پر طرفدار دهدشتی میتواند در پایان این مسابقات بالای سکو رود؟

به گزارش راک نیوز "تیم فرازبام خائیز دهدشت که برای اولین بار در لیگ برتر هندبال ایران حضور دارد با 15 بازی انجام داده 21 امتیاز و در رده چهارم جدول قرار دارد.

تیم فرازبام دهدشت در هفته جاری به مصاف تیم صنعت مس کرمان خواهد رفت که  نتیجه این دیدار خیلی حساس می باشد و برای شهر دهدشت در اولین سال حضور افتخار آفرینی کنند.



تاریخ انتشار : 4 اسفند 1397, 09:47



» اخبار مرتبط:

  • پیروزی شیرین خانگی هندبال فرازبام خائیز دهدشت در مقابل نماینده اصفهان
  • صعود هندبالیست های دهدشتی به لیگ برتر هندبال/جزییات
  • پیروزی فرازبام دهدشت در ال کلاسیکو هندبال استان
  • تیم هندبال فرازبام دهدشت به مصاف نجف آباد اصفهان می رود/جزئیات
  • ذوب آهن اصفهان هم حریف فرازبام دهدشت نشد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟