مشروح اخبار


» پیشرفت۹۶ درصدی احداث باند دوم محور یاسوج –سمیرم



مدیر کل راه و شهر سازی کهگیلویه وبویراحمد از پیشرفت ۹۶ درصدی  احداث چهار خطه بابامیدان – یاسوج- سمیرم خبر داد.

به گزارش راک نیوز،  عبد المجید نژاد صفوی در بازدید از عملیات اجرایی چهارخطه نمودن  باند دوم محور یاسوج – سمیرم، گفت: بااجرای ٧كيلومتر از این پروژه  که حد فاصل پل تلگاه تا مسجد بين راهی از ياسوج است، مسيری چهارخطه را خواهد داشت که كليه روستاهای بخش مارگون و لوداب  و هم چنين ١٠٠درصد ساكنين شهرستان دنا ، و در مجموعه جمعیتی بالغ بر ۱۹ هزار خانوار اين مسير نيز بهره مند خواهند شد.
نژاد صفوی ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در بخش ارتقاء ضریب ایمنی و تعریض در سطح این  محور، عنوان کرد: خوشبختانه با توجه به حجم بالای ترافیک و تردد در این محور اقدامات در خور توجه‌ای در زمینه تعریض و چهارخطه شدن در دست اجراست.
وی تصریح کرد: عملیات اجرایی باند دوم  چهار خطه  یاسوج -سمیرم به طول 12 کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۹۶ درصد هم اکنون در دست اجرا است که امیدواریم با توجه به اینکه قیر پاشی  ویک  خط اسفالت نیز انجام شد طی چند روز اینده به بهره برداری برسد.
به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد، نژاد صفوی اعتبار این پروژه را ۲۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی عنوان و تاکید کرد: این پروژه دارای 42 دهنه پل به طول کمتر از ده و یک دهنه پل به طول بالای ده متر دارد .
 وی خاطر نشان کرد: با توجه به ترانزیتی بودن محور مذکور و  اینکه اين قطعه بخشی از كريدور جنوب  به شمال كشور است ، کاهش میزان تصادفات، زمان سفر، مصرف سوخت، آلودگی هوا، کاهش استهلاک وسایل نقلیه و از میان برداشتن نقاط حادثه خیز محور از مزایای این طرح است.
نژاد‌ صفوی گفت: با پیگیری های صورت گرفته تزریق اعتبار و رفع مشکل قیر عملیات اجرایی این محور با شتاب بسیار خوبی در حال انجام است.



تاریخ انتشار : 22 تیر 1398, 06:24



» اخبار مرتبط:

  • تعریض و چهارخطه کردن 5 کیلومتر از محور لیکک - بهبهان در دست اجراست
  • قطعه دوم جاده پاتاوه - دهدشت امسال به بهره برداری می رسد
  • عملیات آسفالت مسیرهای فرعی متصل به جاده پاتاوه - دهدشت آغاز شد
  • عملیات آسفالت چهار خطه کردن محور سی سخت به یاسوج آغاز شد
  • پیشرفت 35 درصدی بهسازی جاده مواصلاتی گچساران – گناوه
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود