مشروح اخبار


» تبلیغ شاعر برجستع کهگیلویه و بویراحمد توسط شاعر کرد زبان



شعر و ادبیات از جمله سرمایه هایی است که هرگز در بند جغرافیانبوده و علاقمندان به شعر و ادبیات فقط مرز شعر وشعار هست که می تواند آنها را از هم جدا کند.

به گزارش خبرنگار راک نیوز از مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد،  مستولی شدن کووید۱۹ بر جهان و به طبع آن در ایران و نیز تاکید بر فاصله گذاری اجتماعی و ماندن در خانه باعث گردید مدت مدیدی از ساعات شبانه روز را افراد در قرنطینه خانگی بسر ببرند.
تعطیلی فوتبال در سراسر دنیا و از طرفی ناتوانی تلویزیون در پر کردن اوقات فراغت فرصت مناسبی در اختیار شبکه های اجتماعی گذاشت تا دور دور های واقعی را به دنیای مجازی کوچ دهند.
چهره های شاخص از مذهبی ،سیاسی ، هنری ، فرهنگی وسلبریتی ها ساعاتی را درطول شبانه روز بصورت زنده (لایو) با فالورهای خود به گپ و گفت می پرداختند.
درمیان چهره های شاخص، یکی از لایو های تاثیرگذار که توانست بسیاری از مرزهای جغرافیایی را جابجا کند برنامه شعر خوانی رسول سنایی شاعر برجسته ملی و کهگیلویه و بویراحمدی بود.

رسول سنایی شاعری است فروتن،نازک طبع ،شوخ که مرز دین و تاریخ و یا بعبارتی هویت را بخوبی رعایت میکند و همین کار سخت و نکته سنجی  او باعث شده تا از شهر به شهر ایران و حتی ایرانیانی در آسیا و اروپا مخاطب شعر خوانی وی باشند .
کژال دختر شاعر کردزبان نیز یکی از مخاطبان همیشگی شعر لری ویا به اصطلاح شعر گوشی است .که حالا در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام از لایو شعر خوانی رسول سنایی در شب های دوشنبه و سه شنبه به زبان کردی خبر داده است. 

تبلیغ شاعر برجستع کهگیلویه و بویراحمد  توسط شاعر کرد زبان

 



تاریخ انتشار : 5 خرداد 1399, 11:53



» اخبار مرتبط:

  • سنایی و معرفی گویش های سرزمین مادری ام
  • خدمتی شایسته از شاعران برجسته لرزبان از کهگیلویه وبویراحمد تا ممسنی تا درفارس
  • "اینجا ایران است "
  • نهمین سالگرد درگذشت زنده‌یاد حسین پناهی برگزار می‌شود +هنرمندان شرکت کننده
  • خواجه حافظ شیرازی هم کهگیلویه وبویراحمدی است!+سند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود