مشروح اخبار


» 78میلیارد ریال از مالیات برارزش افزوده به شهرستان باشت پرداخت شد



مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد گفت : در سال1401افزون بر78 میلیارد ریال مالیات برارزش افزوده به شهرستان باشت پرداخت شد. 

78میلیارد ریال از مالیات برارزش افزوده به شهرستان باشت پرداخت شد

 
مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد گفت : در سال1401افزون بر78 میلیارد ریال مالیات برارزش افزوده به شهرستان باشت پرداخت شد. 
به گزارش راک نیوز،میلاد فرخان افزود: این اعتبار براساس قانون و شاخص های جمعیتی به صورت عادلانه بین شهرداری ها ، دهیاری ها مناطق روستایی عشایری این شهرستان توزیع شده است.
وی تصریح کرد که بیش از 40میلیارد ریال از این میزان به شهرداری باشت، افزون بر4میلیاردریال به شهرداری بوستان و مابقی به دهیاری ها و مناطق روستایی وعشایری پرداخت شد. 
مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد جذب این اعتبار را در توسعه عمرانی مناطق روستایی و شهری و ارائه خدمات به مردم موثر دانست وتصریح کرد : میزان پرداختی به شهرداری ها و دهیاری ها از این محل در دوسال اخیر افزایش یافته است.



تاریخ انتشار : 8 شهریور 1402, 17:24



» اخبار مرتبط:

  • مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد: 76 میلیارد ریال از مالیات بر ارزش افزوده به شهرستان لنده پرداخت شد
  • مدیرکل امور مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:پرداخت 460میلیارد ریال از مالیات برارزش افزوده به شهرستان کهگیلویه
  • مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:پرداخت 149 میلیارد ریال از مالیات بر ارزش افزوده به شهرستان دنا
  • مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد:بیش از یک هزار میلیارد ریال اعتبار مالیات بر ارزش افزوده در سال 1401 به شهرستان های بویراحمد و مارگون پرداخت شد
  • ۴۴۸میلیارد از محل درآمدهای مالیاتی به شهرداری ها ودهیاری های کهگیلویه وبویراحمد پرداخت شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟