مشروح اخبار


» پیام تسلیت رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت آیت‌الله رئیسی



بدون شک، از امروز به یاد روح بلند و جهادی شهیدجمهورمان، با انگیزه بیشتر برای تکمیل راه و مکتب خدمت به مردم تلاش خواهیم کرد و محکم و استوار دل به رهنمودها و تدبیر مقام معظم رهبری خواهیم سپرد.




به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد، سید علی معتمدی‌پور در این پیام آورده است؛


 وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ


در روز میلاد حضرت امام رضا (ع) یکی از صدیق‌ترین و مجاهدین راه خدمت به مکتب اهل بیت بعد از سال‌ها خدمت به آستان مقدس امام هشتم شیعیان، و خدمت به مردم و نظام اسلامی به ملکوت اعلی پیوست.


اینجانب به عنوان عضو کوچکی از دولت جهادی و مردمی، شهید راه خدمت، حضرت آیت‌الله ابراهیم رئیسی، غم بزرگ شهادت رییس‌جمهور محبوب و مردمی کشورمان، وزیر امور خارجه، استاندار و امام جمعه تبریز و همه همراهان این سانحه هوایی را به محضر ولی عصر حضرت مهدی موعود (عج)، مقام معظم رهبری و ملت وفادار ایران به ویژه کشاورزان و تولیدکنندگان تسلیت گفته و از خداوند متعال می‌خواهم که همان‌گونه که این خادم‌الرضا آرزو می‌کرد، او را با سایر شهدای جلیل‌القدر مکتب اسلام و انقلاب و در رأس آنها سیدالشهدا محشور بگرداند و آرامش و تحمل این فقدان بزرگ را به جامعه بزرگ ایرانی ارزانی کند.


بدون شک، از امروز به یاد روح بلند و جهادی شهیدجمهورمان، با انگیزه بیشتر برای تکمیل راه و مکتب خدمت به مردم تلاش خواهیم کرد و محکم و استوار دل به رهنمودها و تدبیر مقام معظم رهبری خواهیم سپرد.


سید علی معتمدی‌پور 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد



تاریخ انتشار : 31 اردیبهشت 1403, 13:51



» اخبار مرتبط:

  • پیام تسلیت سرپرست شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت رئیس‌جمهور محبوب و پرتلاش
  • رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران شهادت رئیس دولت مردمی را تسلیت گفت
  • تسلیت مديرکل پشتیبانی امور دام استان کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت رئیس جمهور و همراهانش
  • پیام تسلیت استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت ۲ مامور نیروی انتظامی
  • پیام تسلیت مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت رئیس‌جمهور جهادی و انقلابی و همراهان ایشان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟