مشروح اخبار


» سوزاندن دختر 6 ساله به خاطر شب ادراری!



فرمانده انتظامی استان بوشهر جزئیات کودک‌آزاری دختربچه‌ای شش ساله به نام «فاطمه» که از سوی مادر و مردی که با وی در ارتباط بوده را تشریح کرد.

زنی که به همراه مردی که با وی در ارتباط بود، اقدام به شکنجه و آزار فرزند شش ساله خود به نام «فاطمه» کرده بود اواخر خردادماه امسال از سوی ماموران پلیس استان بوشهر دستگیر شد.

ماجرا از جایی آغاز شد که فاطمه مدتی پیش دچار شب ادراری شد و مادرش به همراه مردی که با وی ارتباط داشت، این دختربچه را تنبیه کرد.

این زن و مرد که هر دو اعتیاد شدید به مخدر از نوع شیشه داشتند، آزار و اذیت این دختربچه شش ساله را ادامه دادند تا جایی که مرد معتاد یکی از چشم‌های این دختربچه و بخش‌هایی از اعضای بدن وی را با فندک اتمی سوزاند.

سرانجام همسایه‌ای که فرزندش هم‌بازی فاطمه بوده با عدم اجازه مادر فاطمه برای بازی فرزندش با وی روبرو می‌شود که همین موضوع شک وی را برانگیخته و وی از پنجره ساختمان آزار و اذیت‌های این زن و مرد علیه دختربچه را دیده که با حضور در مقابل منزلشان، از آنان خواست تا این کودک را به بیمارستان منتقل کنند و در غیر این صورت موضوع را به پلیس اطلاع خواهند داد.

در همان زمان ماموران، مادر این کودک را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

در قسمت‌های مختلف بدن فاطمه آثار سوختگی و همچنین شکستگی در ناحیه قفسه‌سینه دیده می‌شود و نتایج بررسی‌ها نیز حاکی از تحت آزار قرارگرفتن وی از سوی مردی بود که با مادرش ارتباط داشت.

این مرد نیز از سوی ماموران کلانتری 11 باغ زهرا دستگیر و برای ادامه روند رسیدگی به جرم، به مقر انتظامی منتقل شد.

این زن و مرد در اعترافات خود ضمن پذیرش آزار و اذیت فاطمه، مطلع شدند که به مدت یک هفته این کودک را در اتاق حبس کرده و مورد آزار و اذیت قرار دادند.

گفتنی است یکی از چشم‌های این کودک تخلیه شده و وی در حال حاضر تحت درمان قرار دارد.

دو متهم پس از تشکیل پرونده و انتقال به دادسرا، روانه زندان شدند.



تاریخ انتشار : 28 تیر 1392, 00:20



» اخبار مرتبط:

  • سوزاندن چشم های دختر ۶ ساله با فندک!+تصویر
  • سوزاندن چشم های دختر ۶ ساله با فندک!+تصویر
  • کودک آزاری دلخراش در بوشهر
  • گیرکردن دختر یک‌ساله در زیر‌کتری/عکس
  • آزار و اذیت پسران خردسال توسط پسر نگهبان !
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟