مشروح اخبار


» تلاش برای نشستن بر کرسی موحد آغاز شد



سرنوشت کرسی نمایندگی  بسیاری از نمایندگان مجلس هشتم  مشخص شده ،برخی نمایندگان همچنان خود بر همان کرسی تکیه میزنند ،برخی تایک ماه آینده با این کرسی وساختمان بهارستان خداحافظی میکنند وصندلی را به منتخب  مردم  در مجلس نهم خواهند داد.
اما در حوزه انتخابیه بهبهان ،آغاجری و...شرایط کمی فرق میکنند .مردم  این حوزه انتخابیه که در.. 


 راک نیوز -سرنوشت کرسی نمایندگی  بسیاری از نمایندگان مجلس هشتم  مشخص شده ،برخی نمایندگان همچنان خود بر همان کرسی تکیه میزنند ،برخی تایک ماه آینده با این کرسی وساختمان بهارستان خداحافظی میکنند وصندلی را به منتخب  مردم  در مجلس نهم خواهند داد.
اما در حوزه انتخابیه بهبهان ،آغاجری و...شرایط کمی فرق میکنند .مردم  این حوزه انتخابیه که در دور اول نتوانستند منتخب خود را برای  نمایندگی در نهمین دوره مجلس مشخص کنند اکنون سرنوشت وکیل آنها در دور دوم انتخابات مشخص میشود .بنابرین از امروز  دو کاندید راه یافته به دور دوم،  رقابت تبلیغاتی انتخاباتی خود را شروع کردند .وتا یک هفته آینده مشخص خواهد شد از میان سالاری وشریعت  کدامیک بر کرسی که اکنون سید محمد موحد  بر آن تکیه زده   درمجلس نهم خواهند نشست .
براساس برخی لیست های احزاب وگروهها نام سالاری بیشتر بچشم میخورد اما انتخابات در این حوزه انتخابیه خیلی تحت تاثیر احزاب نخواهد بود .



تاریخ انتشار : 7 اردیبهشت 1391, 09:20



» اخبار مرتبط:

  • برو به سلامت .رفتی بهارستان وکیل ما باش نه وکیل الدوله
  • کام طرفداران موحد عسلی شد /با نظرمثبت شورای نگهبان
  • فهرست کامل نمایندگان ردصلاحیت شده
  • پیروزی قاطع یک اصلاح طلب براصولگرایان در باشت وگچساران
  • تبلیغات انتخابات از پنجشنبه شروع میشود
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟