مشروح اخبار


» معرفی خبرنگاران راک نیوز / حوزه هنر وسینما ؛ شبدیس بختیاری + بیوگرافی




سال 94 به عنوان  روابط عمومی گروه همدلی و هلال احمرخانه هنرمندان با بهمن دان بازیگر پیشکسوت و خیر سینمای ایران همکاری کرد و مراسم های زیادی را برای خیریه برگزار کرد 

راک نیوز- حضور در تلوزیون  را با کاظم راست گفتار وبا بازی در تله فیلم بیست را از من نگیر در سال 91 آغاز کرد و سپس در چند فیلم کوتاه به ایفای نقش پرداخت از جمله  زندگی در مه به تهیه کنندگی اسماعیل میهن دوست و کارگردانی زهره خسروی که به  نهمین دوره جشنواره فیلم نور لس آنجلس راه یاف

زسال ۷۷ با دیدن سریال روزگار جوانی و بازی خوب امین حیایی به هنر هفتم علاقمند شد 
پس از گرفتن دیپلم تجربی تغییر رشته داد همان سال اول وارد داشگاه هنر شد در سال ۸۸ از بین ۲۰۰ نفر انتخاب شد تا اجرای برنامه مناسبتی دهه فجر را روی آنتن شبکه اول داشته باشد ولی متاسفانه به دلائلی پخش نشد.
سال 94 به عنوان  روابط عمومی گروه همدلی و هلال احمرخانه هنرمندان با بهمن دان بازیگر پیشکسوت و خیر سینمای ایران همکاری کرد و مراسم های زیادی را برای خیریه برگزار کرد وی منتقد فیلم و سینما در مجلات و روزنامه و سایتهای مختلف است در کارنامه هنری اش  مجری گری را نیز در بزرگداشت های مختلف از جمله حسین پناهی تجربه کرده است. او می گوید دوست دارد نقش های خاص را اجرا کند  پس نباید هر نقشی را قبول کرد.
به شدت اهل ورزش پیاده روی و کوه نوردی می باشد و رشته مورد علاقه اش  فیتنس است به گفته وی ورزش جز جدانشدنی زندگی اش است. کار عکاسی  هم گهگاهی انجام می دهد و سالها قبل عکاس افتخاری خانه سینما بود. وی به شدت احساساتی است و فصل مورد علاقه اش پاییز است.
شبدیس بختیاری مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است. او می گوید ازدواج باید در زمان درست خود رخ دهد و هر دو طرف با هم رفیق باشند نه صرفا فقط همسر!
 



تاریخ انتشار : 10 تیر 1402, 14:47



» اخبار مرتبط:

  • نمایش فیلم های "وُرد" و "شوتی" به کارگردانی محمد سلیمی راد در خانه هنرمندان ایران
  • رویکرد متفاوت سینمادوستان یاسوجی به فیلم‌های عطاران و افشارزاده
  • تصاویر ازدواج دو بازیگر جوان ایرانی
  • پخش آثار جشنواره فیلم رویش به مناسبت روز سینما در باشت
  • بازیگر معروف سینما و تلویزیون ایران در گذشت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟