مشروح اخبار


» محسن‌رضايي: فعلا در انتخابات رقيبي ندارم



 مسئولين سه قوه ناشکرند. در غير اين صورت اينگونه به جان هم نمي‌افتادند که اختلافات را به سطح جامعه بکشانند.

محسن رضايي اظهار داشت: مسئولين سه قوه ناشکرند. در غير اين صورت اينگونه به جان هم نمي‌افتادند که اختلافات را به سطح جامعه بکشانند. اين سخن دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در واقع واکنشي نسبت به رفتارهاي اخير سران سه قوه بود که در جلسه علني هفته گذشته مجلس براي استيضاح عبدالرضا شيخ‌الاسلامي وزير کار و رفاه اجتماعي آغاز و دامنه آن به رسانه‌هاي و سطح جامعه کشيده شد. رضايي خاطرنشان کرد: همه بايد به اين فکر کنيم که پست‌ها و صندلي‌ها با خون شهيدان عزيزي چون باکري و همت و متوسليان به ما رسيده و ما بايد امين  اگر هاشمي و خاتمي که وارد عرصه انتخابات مي‌شدند رقيب من بودند بوده و قدردان فرصت خدمت باشيم.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در بخش ديگري از سخنانش به انتخابات رياست جمهوري يازدهم پرداخت و گفت: در انتخابات ۹۲ صداقت، اخلاق و اخلاص بر خدعه و بي‌اخلاقي پيروز مي‌شود.
رضايي همچنين خاطرنشان کرد که تشکيل دولت فراگير بهترين ابزار براي تحقق جامعه اميد خواهد بود.وي قبيح‌ترين رقيب خود در انتخابات آينده را فقر، گراني و بيکاري عنوان کرد و متذکر شد: اگر هاشمي و خاتمي که وارد عرصه انتخابات مي‌شدند رقيب من بودند اما در حال حاضر از بين نامزدهاي موجود رقيب جدي براي خود نمي‌ديدند. دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام که پيشتر توزيع پول بين مردم بدون توجه و سرمايه‌گذاري در امر توليد را در بهبود اقتصاد کشور موثر ندانسته بود پرداخت عيدانه توسط دولت به مردم را نيز بدون توجه به مهار گراني و تورم به برف بر روي زمين داغ تشبيه کرد.



تاریخ انتشار : 20 بهمن 1391, 20:54



» اخبار مرتبط:

  • حال هاشمي و ظرفيت نظام
  • صداوسيما با سانسور آغاز کرد
  • کانديدايي مردد براي همه فصول!
  • امروز که همه مديريت‌ها دست اصولگرايان است چه پاسخي مي‌توان به انتقادات داد؟
  • محسن رضايي: اگر کاره اي بودم، دو هفته اول، فتنه را جمع مي کردم
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟