مشروح اخبار


» سرپرست آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد خبرداد: اولین جشنواره ابتکارات مدارس غیردولتی در کهگیلویه وبویراحمد برگزار می‌شود



سرپرست اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری اولین جشنواره ابتکارات مدارس غیردولتی با عنوان "آفرینو" همزمان با سراسر کشور در استان خبر داد.

سرپرست اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری اولین جشنواره ابتکارات مدارس غیردولتی با عنوان "آفرینو" همزمان با سراسر کشور در استان خبر داد.

 به گزارش راک نیوز،محمد جمالی گفت: در راستای بهره‌گیری از ابتکارات و نوآوری های مدارس غیر دولتی و تسرّی این ابتکارات به سایر مدارس، سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق حمایت از توسعه مدارس غیر دولتی اولین جشنواره ابتکارات مدارس غیر دولتی "آفرینو"را برگزار می‌شود.
 جمالی ، هدف اصلی از برگزاری این جشنواره را شناسایی و ارتقا نقش و جایگاه مدارس غیر دولتی دارای ابتکار و خلاقیت و تأثیر بسزای آنها در ارتقای سطح تعلیم و تربیت، عنوان و بیان کرد: با توجه به فعالیت‌ها و دستاوردهای نوآورانه مدارس غیر دولتی در سطح کهگیلویه وبویراحمد، انتظار می رود که شاهد حضور فعال، اثربخش و درخشان مدارس غیر دولتی استان در این جشنواره باشیم.
وی در رابطه با محورهای این جشنواره نیز گفت: این جشنواره در ۶ محور نوآوری در مدیریت مدارس، نوآوری در محیط تعلیم و تربیت، نوآوری در طراحی فرایندهای آموزشی و پژوهشی، نوآوری در مشارکت و تعاون، نوآوری در طراحی فرایند های تربیتی و پرورشی و نوآوری در سطح مبانی نظام تعلیم و تربیت برگزار که مدارس غیردولتی دارای ابتکار می‌توانند حداکثر در دو محور ابتکارات خود را ثبت نمایند .
سرپرست اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه خلاقیت و نوآوری، ارزش علمی و تخصصی، کاربرد و اثربخشی و مستندسازی علمی از ملاک‌های داوری جشنواره آفرینو است گفت: مدارس غیر دولتی می توانند با ورود به سامانه به آدرس www.inoebtekarat.ir حداکثر تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ ابتکارات خود را در ۲ محور علمی ثبت نمایند.



تاریخ انتشار : 15 فروردین 1403, 18:48



» اخبار مرتبط:

  • سرپرست آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد خبرداد: بزرگ‌ترین رویداد قرآنی و افطاری در مدارس غیردولتی و هیات امنایی کهگیلویه وبویراحمد برگزار می شود
  • مدارس غیردولتی هم عرض آموزش و پرورش نیستند
  • معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد خبر داد: فرصت مجدد ویرایش و ثبت نام مدارس شبانه روزی نمونه دولتی دوره اول متوسطه
  • دریافت هر گونه وجهی، هنگام ثبت نام در مدارس دولتی ممنوع است
  • مانور بازگشایی مدارس در سطح 13 شهرستان و منطقه آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟