مشروح اخبار


» دفاع تمام قد رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد از سلامت انتخابات در استان/رد تقلب در انتخابات کهگیلویه بزرگ/ادعای بیشترین تخلف در بهمئی کذب است



رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد به برخی خبر‌ها در مورد حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ پاسخ داد.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد به برخی خبر‌ها در مورد حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ پاسخ داد.

به گزارش راک نیوز ، جوکار رئیس هیات نظارت استان طی مصاحبه‌ای در خصوص مطالب منتشر شده در فضای مجازی و برخی سایت‌های استانی در مورد انتخابات حوزه انتخابیه کهگیلویه گفت: برخی از مطالب و آمار و ارقام منتشر شده کاملا کذب می‌باشد.
وی گفت: در مجموع ۱۳ صندوق ابطال شده، آراء باطله ۵۰۰۸ فقره می‌باشد و این رقم از آرای همه‌ی نامزد‌ها و در تمامی شهرستان‌های حوزه انتخابیه کسر شده است؛ و این مطلب که فقط از آرای یک نامزد باطل شده کاملا نادرست بوده و این ابطال و کاهش مربوط به همه‌ی نامزد‌ها می‌باشد.
وی افزود بیشترین آراء باطله به ترتیب برای سه تن از نامزد‌ها بدین صورت است؛ ۱۱۲۷،۳۱۰۴ و ۲۷۰ و عدد ذکر شده اخیر در فضای مجازی و سایت‌ها به میزان ۸۰۰۰ رای کاملا اشتباه و تکذیب میشود.
وی همچنین گفت: مطابق بررسی ها، متاسفانه آرای باطله ناشی از سهل انگاری و تخلف در برخی از صندوق‌ها بوده و ادعای تقلب گسترده کاملا رد میشود.
جوکار در خصوص این ادعا که بیشتربن تخلف در شهرستان بهمئی صورت گرفته نیز گفت: چنین مطلبی از اساس کذب بوده و از میان ۱۳ صندوق، فقط یک صندوق در شهرستان بهمئی باطل شده است.
رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان در مورد تخلف و سهل انگاری نیرو‌های حاضر در صندوق‌های بازشماری شده نیز گفت:در این خصوص با قید فوریت برخورد قطعی و قانونی طبق ضوابط صورت خواهد گرفت.



تاریخ انتشار : 15 فروردین 1403, 23:52



» اخبار مرتبط:

  • دفاع تمام قد جوکار از سلامت انتخابات در استان/رد تقلب در انتخابات کهگیلویه بزرگ/ادعای بیشترین تخلف در بهمئی کذب است
  • تازه ترین خبرازسرنوشت انتخابات درحوزه انتخابیه بویراحمد ودنا+بازشماری مجدد آرا
  • هیئت نظارت بر سر دوراهی تایید یا ابطال انتخابات شورای شهر بوشهر
  • ابطال انتخابات شورای شهر لیکک تکذیب شد
  • رد شایعه ابطال انتخابات گچساران توسط هیأت نظارت بر انتخابات
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟