مشروح اخبار


» اجرای مانور چندمنظوره ستاد مدیریت بحران کهگیلویه وبویراحمد با حضور استاندار



مانور چند منظوره ستاد مدیریت بحران کهگیلویه وبویراحمد با حضور استاندار برگزار شد.


به گزارش راک نیوز،مانور چند منظوره ستاد مدیریت بحران استان به مناسبت ۱۳ اکتبر ۲۲ مهر روز جهانی مقابله با بلایای طبیعی و در جهت ارتقاء سطح آمادگی دستگاه‌های اجرایی در صدا و سیمای مرکز استان برگزار شد.

این مانور که با حضور یدالله رحمانی استاندار و اعضای ستاد مدیریت بحران استان برگزار شد حاکی از هماهنگی و وحدت فرماندهی، سطح آمادگی بین دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران استان در مواجهه با خطرات احتمالی بود.

در همین خصوص مدیرکل مدیریت بحران استانداری گفت: با توجه به اینکه کهگیلویه‌وبویراحمد را بیش از ۴۰ مخاطره طبیعی و انسان‌ساز تهدید می‌کند ضروری است که دستگاه‌های عضو ستاد آمادگی عملیاتی خویش را ارتقاء دهند.

به گفته علیرضا نیک‌روز دستورالعمل اجرا و از اهداف برگزاری این مانورها انجام وظایف تخصصی در تصمیم‌گیری، برنامه‌ریزی، هدایت، هماهنگی، نظارت و عملکرد به موقع در این حوزه است.

وی وحدت‌رویه بین دستگاه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای ذیربط برای پیشبرد امور در زمان لازم را از دیگر اهداف مانور دانست و گفت: این مانور با همکاری جمعیت هلال احمر، صدا و سیمای مرکز استان، آتش‌نشانی، نیروی انتظامی، اورژانس ۱۱۵، برق، گاز، آب و مخابرات و پلیس راهور برگزار شد.

نیکروز عنوان کرد این مانور به دستور استاندار و با حضور وی برگزار شد و استاندار مسئله آموزش و کسب مهارت و دانش فنی، برخورداری از تجهیزات کامل و تقسیم کارها و وظایف به‌ صورت تخصصی را در جهت پیشگیری و مقابله با هرگونه تهدیدات احتمالی طبیعی و غیرطبیعی ضروری دانست و تاکید داشت که دستگاه‌های عضو بحران باید از سطح آمادگی بالایی برخوردار باشند.



تاریخ انتشار : دیروز, 20:01



» اخبار مرتبط:

  • مانور «ساعت صفر» در کهگیلویه اجرا شد
  • برگزاری مانور تهدیدات احتمالی دشمن در بیمارستان صنعت نفت گچساران
  • مانور مدیریت بحران و اتش سوزی در مراتع دهدشت/فرماندار کهگیلویه:اجرای مستمر مانور در راستای سنجش آمادگی نیروی‌ های عملیاتی و امدادی ضرورت دارد/تصاویر
  • برگزاری مانور اطفا حریق درکهگیلویه/تصاویر
  • مانور اسکان اضطراری در کهگیلویه برگزار شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود