مشروح اخبار


» رئیس بنیاد مستضعفان کشور به لنده سفر می‌کند/جزییات



فرماندار شهرستان لنده گفت: در راستای اجرای طرح پایلوت اقتصادی در شهرستان لنده امروز رئیس بنیاد مستضعفان کشور به همراه استاندار و مدیران کل به لنده سفر خواهند کرد.

دارا کریمی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به ضرورت تحقق اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری اظهار داشت: امروزه یکی از مشکلات و دغدغه‌های اصلی مردم بحث معیشت و مشکلات اقتصادی بوده که در همین راستا اقدامات قابل توجهی در سطح استان و شهرستان لنده انجام شده است.

وی افزود: تلاش و پیگیری مدیران و مسؤولان شهرستان در راستای تحقق شعار سال قابل تقدیر بوده ولی هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب جای کار بسیاری وجود دارد.

فرماندار شهرستان لنده به اقدامات انجام شده در جهت توسعه و پیشرفت این شهرستان تصریح کرد: در سال 96 اتفاق بسیار خوب و مبارکی که در راستای توسعه این شهرستان اتفاق افتاد، انتخاب شهرستان لنده به عنوان شهرستان پایلوت اقتصادی از سوی بنیاد مستضعفان(بنیاد علوی) کشور بوده که می تواند این شهرستان را به جایگاه مطلوب خود برساند.

کریمی‌نژاد یادآور شد: در ادامه این اقدام قابل توجه فردا چهارشنبه دکتر سعیدی کیا مسؤول بنیاد مستضعفان کشور و تعدادی از معاونان این بنیاد به همراه استاندار و تعدادی از مدیران کل استان کهگیلویه و بویراحمد به شهرستان لنده سفر خواهند کرد.

وی با اشاره به اهداف سفر رئیس بنیاد مستضعفان کشور به شهرستان لنده خاطرنشان کرد: این سفر با هدف بازدید و ارزیابی توانایی‌ها و ظرفیت شهرستان در حوزه‌های مختلف و همچنین شرکت در جلسه شورای اداری انجام خواهد شد.

فرماندار لنده در پایان یادآور شد: لازم است همه دستگاه‌ها و نهادها و به خصوص مردم شهرستان آمادگی لازم جهت هرگونه همکاری و همراهی در راستای تحقق پایلوت اقتصاد مقاومتی را داشته باشند و در این راستا تلاش خود را دوچندان کنند.



تاریخ انتشار : 27 دی 1396, 05:21



» اخبار مرتبط:

  • استاندار در دیدار رئیس بنیاد مستضعفان پیگیر طرح پایلوت اقتصادی شهرستان لنده شد
  • نماینده مردم کهگیلویه بزرگ از پروژه راه ارتباطی لنده ـ تراب به دهدشت بازدید کرد+نشست بامردم لنده
  • رئیس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران لنده:آقای بزرگواری به جای پیگیری مشکلات مردم در عزل و نصب‌ها دخالت می‌کند/عزل یک مدیراصلاح طلب درلنده
  • درخشش ورزشکار لنده‌ای در مسابقات کاراته ناشنوایان کشور
  • پرداخت 5 میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جوانان لنده‌ای
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟