مشروح اخبار


» سفر قالیباف به کهگیلویه و بویراحمد برای وحدت اصولگرایان



محمد باقر قالیباف که درمیانه های انتخابات ریاست جمهوری مجبور به کناره گیری از ادامه رقابت با حسن روحانی شده بود حالا برای انتخابات مجلس شورای اسلامی اسبش را زین کرده و از همفکران خود در اردوگاه اصولگرایان و رقیب اصلاح طلب در ورود به عرصه انتخابات پیشی گرفته است. 

به گزارش خبرنگار راک نیوز از مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد؛ شهردار اسبق تهران و گزینه ناکام چند دوره ریاست جمهوری این بار با پیشنهاد دعوت از جوانان برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی  بجای پیروی از اصولگرایان، خود به یک محوروطراح تبدیل شده است. 
براساس این گزارش، در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا  ۲دوره پیاپی اصولگرایان ناکام انتخابات مجلس بوده اند اما در صورت وحدت دست کم در دور دهم آنها میتوانستند کرسی این حوزه انتخابیه را بدون توجه به نام فرد پیروز به تفکر اصولگرایی اختصاص بدهند.
اکنون در حالیکه در میان کاندیداهای احتمالی مجلس شورای اسلامی از طیف اصولگرایان گزینه جوانی به چشم نمیخورد اما شنیده های غیررسمی از سفر محمد باقر قالیباف به کهگیلویه و بویراحمد برای وحدت اصولگرایان خبر میدهد.
به گزارش راک نیوز؛ یک سایت محلی در بویراحمد نوشت :  قالیباف به دعوت اصولگرایان بویراحمد ودنا برای اجماع اصولگریان استان و مذاکره با روشنفکر کاندیدای احتمالی انتخابات ۹۸ مجلس شورای اسلامی به یاسوج سفر می کند.

این در حالی است که این چهره ملی اصولگرایی از جوانان برای حضور در انتخابات امسال مجلس شورای اسلامی دعوت کرده و پیشرفت کشور را در گرو تشکیل یک مجلس نو و نسبتا جوان دانسته است
به گزارش راک نیوز، درصورت قطعی شدن این خبر احتمال سفر قالیباف به گچساران نیز دور از دسترس نیست .

 


بهرحال بایستی ابتدا منتظر صحت وسقم سفر ماندو بعد در مورد نتایج احتمالی آن به بررسی پرداخت.



تاریخ انتشار : 2 تیر 1398, 05:27



» اخبار مرتبط:

  • "پیوند"اصولگرایان بویراحمد ودناجواب نداد!/برای ادامه حیات به "پیشوا"نیاز است/این نسخه شاید تغییرکند+عکس
  • رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • تائید یا رد انتخابات کهگیلویه نامعلوم است
  • هدایت خواه ،مرحم موقت انشقاق اصولگرایان بویرارحمد ودنا/ستارهدایت خواه برای انتخابات مجلس ثبت نام کرد
  • نشست اصولگرایان گچساران برای شکست "تاجگردون "درانتخابات مجلس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟