مشروح اخبار


» پیام تسلیت سیدعلی حسینی کاندیدای انتخابات مجلس در پی شهادت سردار سلیمانی



خط سرخ حسین از عاشورای 61 هجری تا کربلای هشت سال دفاع مقدس ایران ادامه داشته است. نظام سلطه سیاه جهانی با سواستفاده از جهالت تاریخی موجود در خاور میانه همواره درصدد استعمار و استحمار  ملتها بوده است.

به گزارش راک نیوز از مرکز استان فارس ؛ سید علی حسینی از داوطلبین مجلس شورای اسلامی و عضوی از خانوادهای معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران شهرستانهای ممسنی و رستم در پیامی شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت .

در این پیام تسلیت که نسخه ای از ان به راک نیوز ارسال شده است آمده است :

مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا﴿۲۳﴾
در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.(احزاب/23)
شهادت هنر مردان خداست و شهید شمع محفل بشریت است.

چه فضیلتی بالاتر از این که علی (ع) در محراب ندای(فزت و  رب الکعبه) سر داد.
 خط سرخ حسین از عاشورای 61 هجری تا کربلای هشت سال دفاع مقدس ایران ادامه داشته است. نظام سلطه سیاه جهانی با سواستفاده از جهالت تاریخی موجود در خاور میانه همواره درصدد استعمار و استحمار  ملتها بوده است.
 انقلاب اسلامی چون نوری درخشان در عرصه ی ظلمت منطقه درخشید و چشم طمع دشمنان اسلام را کور کرده است. محور مقاومت سبز علوی از لبنان تا عراق با تاسی از اندیشه های ضد استعماری رهبر کبیر انقلاب اسلامی(ره) و  جانشین برحقش سید علی خامنه ای(مدظله العالی) نهضتی از مقاومت در برابرشان گشوده است و اینک دشمن خبیث در یک اقدام تروریستی به گمان باطل خود انتقامی از یاران ولایت گرفته اند.
 آنان غافل از آنند که خون سرخ سردار سلیمانی باعث اتحاد و همدلی امت واحده ی اسلامی و مردم نجیب ایران گشته است. آری اینک از خون شهید بزرگوار هزاران قاسم دیگر به پا خاسته است و بیش از پیش  چدنی بودن  دست دوستی آمریکا را برای جهانیان آشکار ساخته است.
این جانب به نوبه خود و به نمایندگی از خانوادهای شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران شهرستان های ممسنی و رستم شهادت سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به پیشگاه حضرت بقیه الله اعظم ارواحنا فدا، ولی امر مسلمین، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مردم و خانواده های محترم شان تبریک و تسلیت عرض می نماید و اعلام می کنیم که ما برهمان عهد و پیمان با ولی خود تا آخر ایستاده ایم و برای انتقام خون پاک شهدا از جان خود خواهیم گذشت.
 سید علی حسینی
 به نمایندگی از طرف خانوادهای معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران شهرستانهای ممسنی و رستم.



تاریخ انتشار : 14 دی 1398, 17:03



» اخبار مرتبط:

  • پیام تسلیت مدیرکل گمرکات استان فارس در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی
  • پیام تسلیت معاون قضایی دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت سردار بزرگ و پر افتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی
  • پیام تسلیت شهردار یاسوج در پی شهادت حاج قاسم سلیمانی
  • پیام تسلیت مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد
  • پیام تسلیت رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟