مشروح اخبار


» تحقق آرزوی ۲۵ ساله مردم کهگیلویه بزرگ/ تبدیل درمانگاه تامین اجتماعی دهدشت به پلی کلینیک تخصصی/ خداحافظی بیمه شدگان تامین اجتماعی با کمبود امکانات



نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی، گفت: پس از ۲۵ سال شاهد تبدیل درمانگاه تامین اجتماعی دهدشت به پلی کلینیک تخصصی هستیم.

 

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی، گفت: پس از ۲۵ سال شاهد تبدیل درمانگاه تامین اجتماعی دهدشت به پلی کلینیک تخصصی هستیم.
به گزارش راک نیوز حجت الاسلام سید محمد موحد با تاکید بر اینکه ارتقای شاخص‌ های سلامت ارتباط نزدیکی با توسعه پایدار و سلامت مردم دارد، اظهار داشت: با تلاش و کمک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مسئولان استان اقدامات مهمی در زمینه احداث و بهسازی فضاهای فیزیکی و توسعه تجهیزات بهداشتی و درمانی حوزه انتخابیه در حال انجام است.
وی، عنوان کرد: اما این روزها به دلیل شیوع گسترده ویروس منحوس کرونا کمبود امکانات بهداشتی بیش از پیش احساس می شود.
موحد با تاکید بر اینکه تاسیس بیمارستان های جدید در حوزه انتخابیه و مجهز کردن بیمارستان فعلی به امکانات مدرن دنیا یکی از نیازهای اساسی مردم حوزه انتخابیه است، تصریح کرد: توسعه تجهیزات پزشکی می تواند بر  کیفیت خدمات سلامت تاثیر گذار باشد.
نماینده مردم کهگیلویه بزرگ، عنوان کرد: با جدیت و استفاده از تمام ظرفیت‌ های موجود و همکاری مسئولان استان به ویژه حوزه علوم پزشکی و تامین اجتماعی برای رسیدن به این مهم در حوزه انتخابیه تلاش می‌ شود.
وی، تاکید کرد: با تجهیز و توسعه درمانگاه تامین اجتماعی دهدشت به پلی کلینیک تخصصی اعزام بیماران به مرکز استان و سایر استان های دیگر کاهش می یابد.
موحد، گفت: امید می‌رود با توسعه بیشتر و تسریع در عملیات احداث بیمارستان های حوزه انتخابیه شاهد ارتقای خدمات سلامت به مردم باشیم.
وی، تاکید کرد: توزیع عادلانه پزشکان در مناطق مختلف با اولویت دهی به مناطق کمتر برخوردار و دور از مرکز استان خواسته به حق مردم کهگیلویه بزرگ است.
موحد در بخش دیگری از سخنانش از ابلاغ تفویض پروژه طراحی و احداث توسعه پلی کلینیک دهدشت خبر داد و گفت: باتوجه به ابلاغ بودجه عمرانی ۱۴۰۰، زیربنای این پروژه حداکثر ۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع خواهد بود.
نماینده مردم کهگیلویه بزرگ، اظهار داشت: با توسعه پلی کلینیک دهدشت، پزشکان متخصص و دستگاه های پیشرفت در اختیار مجموعه تامین اجتماعی شهرستان کهگیلویه قرار می‌ گیرد.
وی، افزود: با بهره برداری از این پروژه شاهد افزایش وسعت ساختمانی درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان کهگیلویه خواهیم بود.
نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی،تصریح کرد: این مهم یک اتفاق خوب برای مجموعه بیمه شدگان تامین اجتماعی به ویژه قشر کارگری در شهرستان کهگیلویه است.
نائب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از برگزاری نشست های متعدد با دکتر سالاری رئیس سازمان تامین اجتماعی در این خصوص خبر داد و گفت: امید است در آینده نزدیک، مردم حوزه انتخابیه شاهد کارها و نتایج خوبی باشند.
موحد همچنین از همراهی همیشگی و تلاش های بی وقفه مجموعه تامین اجتماعی در مرکز و استان به ویژه زحمات دکتر اصغر بهور مدیر درمان تامین اجتماعی استان در عملیاتی شدن این طرح حیاتی و خواسته به حق مردم حوزه انتخابیه به صورت خاص قدردانی کرد.



تاریخ انتشار : 13 مرداد 1400, 21:54



» اخبار مرتبط:

  • گام بلند موحد برای حوزه سلامت کهگیلویه: موافقت اولیه احداث بیمارستان 100 تختخوابی دهدشت
  • انتصاب یک پزشک خانم در کهگیلویه + عکس
  • رئیس درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان کهگیلویه منصوب شد
  • منتخب مردم کهگیلویه بزرگ با معاون وزیر بهداشت دیدار کرد
  • نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در دیدار با وزیر کار با دست پر برگشت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟