مشروح اخبار


» مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:خرید تضمینی ۱۱ هزار تن گندم و کلزا در مناطق گرمسیری



مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد از خرید تضمینی حدود ۱۱ هزار تن گندم و کلزا در شهرستان‌های گرمسیری استان توسط مراکز تعاون روستایی خبر داد.

مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد از خرید تضمینی حدود ۱۱ هزار تن گندم و کلزا در شهرستان‌های گرمسیری استان توسط مراکز تعاون روستایی خبر داد.

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد، علی‌بخش شجاعی در حاشیه بازدید از مرکز خرید تضمینی گندم دهدشت که با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی انجام شد، اظهار کرد: فرایند خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان همچنان ادامه دارد.
مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد افزود: مراکز خرید این اداره‌کل تا اخرین روز برداشت و تا هر زمانی که لازم باشد به فعالیت خود ادامه می‌دهند و تاکنون ۱۰ هزار و ۲۰۰ تن گندم و ۶۰۳ تن کلزا را به صورت تضمینی خرید و در مراکز و انبارهای خود ذخیره کردند.
شجاعی گفت: گندم خریداری شده به سیلوی شرکت غله حمل می‌شوند که در این زمینه نیازمند همکاری شبکه حمل و نقل بار هستیم که با توجه به افزایش میزان خرید و محدودیت ظرفیت مراکز نگهداری موقت، مشکلی در فرایند حمل این محصول استراتژیک به وجود نیاید.
مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه علاوه بر مراکز ما، شرکت غله نیز اقدام به خرید گندم کرده است، تصریح کرد: میزان خرید و تحویل گندم در مراکز تعاون روستایی به نسبت مشابه سال قبل بیش از یک‌هزار تن بیشتر بوده است. 
شجاعی از برنامه‌ریزی علمی و جهادی متولی ارشد بخش کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، انسجام بین‌بخشی و پای کار بودن ادارات تابعه از جمله تعاون روستایی و همچنین بارش‌های مناسب به عنوان دلایل افزایش تولید محصول استراتژیک گندم و به تبع آن افزایش خرید تضمینی مازاد بر نیاز کشاورزان نام برد.



تاریخ انتشار : 3 خرداد 1402, 11:45



» اخبار مرتبط:

  • رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد: کشاورزان برای تحویل گندم تولیدی خود دغدغه‌ای نداشته باشند/ پیش‌بینی خرید تضمینی ۷۰ هزار تن گندم
  • خرید تضمینی ۳۳ هزار و ۹٠٠ تن گندم در کهگیلویه و بویراحمد انجام شد
  • خرید تضمینی 50 هزار تن گندم در کهگیلویه و بویراحمد
  • امادگی مراکز خرید محصولات کشاورزی کهگیلویه
  • 21هزار و 582 تن گندم از کشاورزان گچساران خریداری شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟