مشروح اخبار


» ۱۹۹میلیاردریال سال ۱۴۰۱ازمحل مالیات به چرام پرداخت شد



مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد گفت:درسال ۱۴۰۱ از محل مالیات برارزش افزوده وآلایندگی افزون بر ۱۹۹ ریال به شهرستان چرام اختصاص یافت. 

۱۹۹میلیاردریال سال ۱۴۰۱ازمحل مالیات به چرام پرداخت شد

مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد گفت:درسال ۱۴۰۱ از محل مالیات برارزش افزوده وآلایندگی افزون بر ۱۹۹ ریال به شهرستان چرام اختصاص یافت.
به گزارش راک نیوز،میلاد فرخان با تبریک هفته دولت افزود این اعتبار به شهرداری ها، دهیاری ها ،مناطق روستایی وعشایری این شهرستان براساس آیتم های قانونی پرداخت شد. 
وی بیان کردکه پرداخت این اعتیارات نقش موثری در اجرای طرحهای عمران شهری،روستایی وارائه خدمات عمومی دارند.
شهردار چرام باحمایت های امورمالیاتی طرحهای خوبی دردست اجراست
شهردارچرام با تقدیر از همکاری وحمایت اداره کل امور مالیاتی از شهرداری ها با اختصاص اعتبارات حیاتی از محل مالیات برارزش افزوده ، اعلام کردکه با توجه به کمکها و مساعدت‌های اداره کل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد از محل مالیات برارزش افزوده به شهرداری چرام ،طرحهای خوبی در راستای نوسعه عمرانی شهر در دست اجراست. بازی در گفت وگو بارسانه مالیاتی افزود: ۱۷طرح با۸۴میلیارد ریال دراین شهر درحال اجرا است که بخشی از این اعتباراز محل مالیات برارزش افزوده تامین شده است ودر راستای کمک به عمران وآبادنی شهر تقدیرآمیز است. وی اظهارداشت که بهره برداری از این طرحها به توسعه خدمات عمومی ورفاهی مردم کمک خواهد کرد.
بازی طرحهای شهرداری چرام را از قبیل جدول گذاری ، اصلاح میادین و بلوارها، زیرسازی و آسفالت معابر، سر و سامان دادن به فضای سبز شهری و باغ چشمه بلقیس،خرید تجهیزات لازم جهت پارک ۹ولایت ، تجهیز آرامستان و کلیه اماکن شهرداری به دوربینهای مداربسته و نیز ادامه کار عمرانی تکمیل بازارچه اعلام کرد.
وی گفت: گامهای مؤثر و ارزنده ای برای توسعه خدمات شهری برداشته شد که اثر و نتیجه آن در هر نقطه ای از شهر ملموس خواهد بود.
وی با اشاره به نقش اعتبارات پرداختی از محل مالیات برارزش افزوده به شهرداری ها گفت: امید است که این همکاری‌ها و همیاریها تا رسیدن به شرایط مطلوب و کاملا ملموس از نظر شهروندان ادامه داشته باشد.



تاریخ انتشار : 3 شهریور 1402, 09:48



» اخبار مرتبط:

  • بوستان مالیات دردوگنبدان احداث می شود
  • افزایش بیش ازسه برابری پرداختی عوارض مالیات برارزش افزوده به شهرداری ها ودهیاری های کهگیلویه وبویراحمد
  • ۴۴۸میلیارد از محل درآمدهای مالیاتی به شهرداری ها ودهیاری های کهگیلویه وبویراحمد پرداخت شد
  • شهرداری ها از اعتبارات ارزش افزوده برای اجرای پروژه های عمرانی وکسب درآمد استفاده بهینه نمایند
  • یک خبر جدید از اداره کل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟