مشروح اخبار


» این تذهبون 2 جوابیه به مقاله ی بزرگواری فرشته ی نجات چرام



بله اقای جمالی  عزیز؛ به حکم منفعت و مصلحت قلم در دست گرفته و از نماینده ی  منتخب حمایت می کنید  البته  تشخیص حسن و قبحش با مردم شریف و عزیزمان باشد ولی  برادر گرامی  همگان  می دانند که  دلبسته ی  صندلی بخشداری لنده و چشم طمع بر کرسی فرمانداری چرام دارید  وقتی قلم را بر کاغذ می چرخانید. کمی هم به وجدان خود رجوع کنید  که فردا روز در دادگاه الهی باید پاسخ  نوشته ها و گفته های خود باشید .

امین نوروزی: این تذهبون (2 )جوابیه ای به مطلب بزرگواری فرشته نجات چرام)در عصر دنا . 
با سلام  و عرض ادب و احترام خدمت .مدیریت محترم سایت عصر دنا و هیات تحریریه ی  گرامی  چندی پیش  مطلبی تحت عنوان  بزرگواری فرشته ی نجات چرام در همین وب سایت منتشر شد که  علی رغم میل باطنی  و  اینکه موضوع انتخابات را تمام شده و برنده ی اصلی ان را مردم شریف حوزه ی انتخابیه و  نظام مقدس جمهوری اسلامی میدانم ولی برخی از مطالب منتشره در  ان نوشته من را بر آن داشت تا جوابیه ای برای آن تنظیم و  انشالله با نظر مساعد جناب اقای علیبازی منتشر شود .   اقای  جواد جمالی نویسنده ی مطلب  مورد نظر  را همه در شهر چرام می شناسیم  البته اسم فامیل ایشان  برای مردم  عزیز و شریف لنده هم آشناست . 

بله اقای جمالی  عزیز؛ به حکم منفعت و مصلحت قلم در دست گرفته و از نماینده ی  منتخب حمایت می کنید  البته  تشخیص حسن و قبحش با مردم شریف و عزیزمان باشد ولی  برادر گرامی  همگان  می دانند که  دلبسته ی  صندلی بخشداری لنده و چشم طمع بر کرسی فرمانداری چرام دارید  وقتی قلم را بر کاغذ می چرخانید. کمی هم به وجدان خود رجوع کنید  که فردا روز در دادگاه الهی باید پاسخ  نوشته ها و گفته های خود باشید .  

البته بنده در بحث شهرستانی چرام و نقش اقای بزرگواری در آن پاسخی مفصل به مصاحبه ی اقای شیرنژاد با  بزرگواری داده ام  و دیگر  ادامه ی دادن  این بحث تکرار مکررات است و  بحثی بی فایده .   قبل از ورود به محور اصلی مقاله  از خانواده های شهدا  جانبازان و ایثارگران و همه ی دلبستگان نظام مقدس جمهوری اسلامی عذر خواهی می کنم  و هر چند که خودم هم تمایل به ورود این بحث را نداشتم  ولی شبهات طرح شده در مقاله ی شما من را وادار کرد که علی رغم میل باطنی به بیان برخی از حقایقی که در روز سخنرانی اقای بزرگواری در چرام اتفاق افتاد  بپردازم سخنرانی اقای بزرگواری در میان  خیل دوستداران  غیر چرامی و  مخالفین چرامی ایشان در چرام برگذار شد. 

   جناب اقای جمالی بیاد دارید که چرا در آن  روز فضا متشنج شد؟ بیاد دارید  عاملین اصلی آن  اتفاقات چه کسانی بودند ؟ در ان روزی که  مجری  برنامه تان سردار سر افراز . جانباز  پر افتخار  و استاد فاضل جناب اقای حبیبی را به  رضاخان تشبیه میکرد  عکس حبیبی در میان خیل عظیم حامیانش در شهر چرام  به دست فلان لیدر و  همفکر شما پاره می شود .اگر  در ان روز  وقتی ان دیگر  لیدر در برابر جوانان چرامی مردم چرام را که  شهرت فضل و هنر و ادبشان در یاد تاریخ تا ابد زنده است و باقی خواهد ماند را بی فرهنگ خطاب می کند مردمی که تنها جرمشان حمایت از شخصی  اصلح و انتخابی اگاهانه بود اگر رگ غیرت شما که البته به صندلی بخشداری لنده و چشم طمعتان به فرمانداری چرام دوخته شده است  به جوش نمی آید  عیب از شماست  نه از جوانان غیرتمندی که هیچ گاه زیر بار  توهین و بی احترامی به هیچ شخصی نمی روند   چه برسد ان شخص محبوب قلبشان و یادگار  خون شهیدانشان و یاد اور زخم ها ی پدرشان باشد  اگر شما می توانید  تحمل کنید  همسالان شما نمی توانند.

   برادر  عزیز  من نمیدانم  مجری ان روز  که از مداحان مطرح  استان مان  هم می باشند با چه رویی در  اخرین پنج شنبه ی سال و 3 خرداد میتوانند بر گلزار شهدای چرام حاضر و یاد امام و شهدا بخوانند؛ نمیدانم کسانی که نانشان به نایشان بسته است و اگر  قرب و احترامی داشتند از شهدا امام شهدا دارند چطور می توانند این طور گستاخانه به یادگار شهدایمان  توهین کنند ؟نمیدانم برادر عزیز چون نه مثل شما فریفته ی جاه و مقامم نه شهوت پیروز چشمم را بر حقایق کور کرده .  برادر عزیز  به چه جرمی  پیشانی  جوان همشهریت را در برابرت با سلاح  سرد شکافتند؟ ایا جز این بود که در برابر آن همه هتاکی ها ساکت نمانده بود ؟ ولی شما  خم بر ابرو نیاوردید.  

برادر عزیز  پیروزی  و فتح و ظفر  مبارکتان باد  در یاد 62 هزار رای به صندوق رفته بخوابید که خواب  در عالم مستی بسیار شیرین است  گرچه شبهات و  شکیات بسیار در این دوره از انتخابات مطرح است اما ما  نه ان گروهی هستیم که  برای احقاق حق خود به خیابان ها بیاییم  و هزار نسبت ناروا بر ساحث مقدس نظاممان بچسبانیم  اگر ادعایی هم داشته باشیم با تکیه بر مجاری قانونی  به دنبال احقاق حق خود خواهیم بود



تاریخ انتشار : 18 اسفند 1390, 09:23



» اخبار مرتبط:

  • جوابیه مطلب "ما اهل کوفه نیستیم "به قلم اقای شیرنژاد
  • درباب شهرستان شدن چرام واختصاص مصاحبه ای با بزرگواری
  • مردم سواری نه ،مردم سالاری /حبیبی در چرام گفت
  • فرداصبح بزرگواری در دهدشت ،حبیبی درسوق وفیاض بخش در چرام
  • استقبال از حبیبی در چرام
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟