مشروح اخبار


» دردسر این روزهای اصولگرایان



در اردوگاه 1+2 ، سخنان قالیباف در مورد گفتگو و دعوت از علی لاریجانی برای حضور در ائتلاف برای وی درسر ساز شده است و رسانه های مخالف شهردار تهران هم در این قضیه کم نگذاشتند و تا می توانستند از این موضوع علیه قالیباف استفاده کردند و حتی ولایتی هم در شیراز نتوانست

در بین اصولگرایان دعوای اکثریت و اقلیت به تدریج در حال شکل گیری و اتفاقا قدرتمند شدن است. حجت الاسلام موسی پور، دبیر ائتلاف پنج گانه راست سنتی (متشکل از باهنر، متکی ،آل اسحاق، پور محمدی و ابوترابی) که خود را ائتلاف اکثریت اصولگرایان نامیده اند، دلیل اکثریت دانستن خود را تعداد زیادی تشکل های منتسب به اصولگرایی در این ائتلاف دانسته و گفته است که فقط جبهه پیروان خط امام و رهبری در دل خود پانزده تشکل اصولگرا را پوشش می دهد.

 

تردیدی نیست که در این گفته مغالطه ای آشکار نهفته است و هیچگاه نمی توان ائتلاف تعداد بیشتری از تشکل های اصولگرا را ائتلاف اکثریت اصولگرایان نامید! اما اگر مساله اصولگرایان اکنون اقلیت و اکثریت بودن است، می توانند تا گاه انتخابات همین گونه پیش بروند تا آنچه می خواهند عایدشان شود.


اما در اردوگاه 1+2 ، سخنان قالیباف در مورد گفتگو و دعوت از علی لاریجانی برای حضور در ائتلاف برای وی درسر ساز شده است و رسانه های مخالف شهردار تهران هم در این قضیه کم نگذاشتند و تا می توانستند از این موضوع علیه قالیباف استفاده کردند و حتی ولایتی هم در شیراز نتوانست این ماجرا را فیصله دهد. وی که با لحنی مداراجویانه در این باره صحبت کرد؛ گفت لاریجانی به دنبال عدم تشتت در بین جریان اصولگرایی است. اما همین جمله هم باعث توقف تکذبیه های اشخاص نزدیک به لاریجانی نشد.



تاریخ انتشار : 10 فروردین 1392, 00:36



» اخبار مرتبط:

  • جلسه فوق‌العاده جبهه پيروان/اختلاف در اردوگاه اصولگرایان
  • ائتلاف سه‌گانه برای دومین بار با آیت‌الله ها دیدار کردند
  • رقابت در انتخابات آینده درون جریان اصولگرایی است
  • یکی پیاده میرود برای ثبت نام 2تا اصلا نمی روند/اختلاف در ائتلاف
  • ذوالنور: «ولایتی»، «قالیباف» و «جلیلی» ائتلاف کنند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟