مشروح اخبار


» باید با انگشت اشاره رهبری حرکت کنیم تا چشم فتنه‌ها کور شود،



این نماینده اصولگرای مجلس عنوان کرد: دموکراسی مورد ادعای غرب اکنون در ایران به خوبی در عرصه عمل به نمایش درآمده است ولی باید بدانیم که آن‌ها از برخی مواضع ما که عین دموکراسی بوده نیز سوء استفاده می‌کنند.


به گزارش راک نیوز به نقل از فارس:حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری  با اشاره به پیگیری طرح استیضاح وزیر کار اظهار کرد: این حق مجلس است که در صورت لزوم از وزیری سؤال کرده و یا این که وی را استیضاح کند.

نماینده مردم کهگیلویه و بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مجلس از همه اهرم‌های قانونی خود تاکنون استفاد کرده که مهم‌ترین آن سؤال از رئیس‌جمهور بود.

منتخب مردم سه شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس نهم تصریح کرد: اما مجلس و دولت بدانند که بهتر از همه راهکارها اعم از سؤال و استیضاح و دیگر موارد این‌چنینی تعامل و همدلی است.

این نماینده اصولگرای مجلس عنوان کرد: دموکراسی مورد ادعای غرب اکنون در ایران به خوبی در عرصه عمل به نمایش درآمده است ولی باید بدانیم که آن‌ها از برخی مواضع ما که عین دموکراسی بوده نیز سوء استفاده می‌کنند.

بزرگواری افزود: دشمن بهترین حالت را اختلاف میان قوا از جمله دولت و مجلس می‌داند و به خوبی فهمیده است که تعامل آن‌ها نقشه‌های استکباری را نقش بر آب می‌کند.

این نماینده مجلس با بیان این‌که باید با انگشت اشاره رهبری حرکت کنیم تا چشم فتنه‌ها کور شود، تاکید کرد: استیضاح هر چند حق قانونی مجلس است ولی باید همراه و همزمان با شرایط عمل کنیم تا نتیجه بهتری عایدمان شود.

وی افزود: اکنون و در این برهه که معضل بیکاری ما نمایندگان مجلس را کلافه کرده و جوانان بیش از هر زمان مطالبه کار و شغل را از ما دارند همه از وزیر گرفته تا نماینده مجلس باید به فکر اشتغال آن‌ها باشیم.

بزرگواری گفت: اگر نمایندگان مجلس می‌خواهند وزیر کار را استیضاح کنند و بر این موضوع اصرار دارند بهتر است موارد استیضاح حول بیکاری جوانان بوده و جابه‌جایی و تغییر افراد سرلوحه استیضاح قرار نگیرد.



تاریخ انتشار : 15 فروردین 1391, 11:15



» اخبار مرتبط:

  • سیدعلی‌محمد بزرگواری پیش‌بینی کرد :عدم رأی اعتماد مجلس به ۴ یا ۵ وزیر پیشنهادی
  • نماینده کازرون به ۷ دهک آسیب‌پذیر وعده شنبه را داد.
  • اتفاق رخ داده در مجلس زیبنده مسئولان نظام نیست
  • نماینده ای که برای طرح استیضاح جعل امضا کرده بود ، تحت پیگرد قرار می گیرد
  • استیضاح وزیر در صورت عدم عزل رئیس دانشگاه طبیعی خوزستان
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟