مشروح اخبار


» مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد از یکسال تلاش کارکنان این مجموعه تقدیرکرد



میلاد فرخان افزود که کارکنان سخت کوش این اداره کل برای تحقق اهداف پیشرو وتکریم حقوق مودیان تلاش مضاعف وتقدیرآمیزی را دارند.

مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد از یکسال تلاش کارکنان این مجموعه تقدیرکرد.

 

به گزارش راک نیوز،میلاد فرخان افزود که کارکنان سخت کوش این اداره کل برای تحقق اهداف پیشرو وتکریم حقوق مودیان تلاش مضاعف وتقدیرآمیزی را دارند.
۳۱۵میلیاردتومان شهرداری دهیاری ها،روستاهای فاقد دهیاری وعشایر توزیع شد
مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد اعلام کرد که در سال جاری ۳۱۵میلیاردتومان از محل درآمدهای مالیاتی بین شهرداریها، دهیاری ها،روستاهای فاقد دهیاری و عشایر توزیع شد.
میلاد فرخان افزود : در یکسال گذشته این اعتبار ۱۳۹میلیارد تومان بوداین میزان اعتبارتوزیع شده در سال جاری رشد سه برابری را نشان می دهد.
وی از توزیع 
۱۴۶ میلیارد تومان عوارض آلایندگی درمناطق مشمول الایندگی توزیع شد که این میزان درسال گذشته ۲۶میلیارد تومان بود که رشد حدود ۶ برابری را نشان می دهد.
وی گفت که طبق قانون، شهرداری ها مکلفند اعتبارات مالیاتی را دربخش مبلمان شهری،اجرای پروژه های جدید و عمرانی هزینه نمایند و
مکاتبات لازم دراین خصوص انجام گرفته است.
وی تصریح کرد که درسال جاری
۲۹میلیارد تومان به امور عشایر،به روستاهای
فاقد دهیاری ۱۶میلیارد تومان،
۱۱۸میلیارد تومان به دهیاری های استان وبقیه مبلغ ۳۱۶میلیاردتومان
به شهرداری ها پرداخت شده است.
مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد اظهار کرد که توزیع اعتبار از محل مالیات برارزش افزود براساس سرانه جمعیتی بین شهرها وروستاها توزیع می شود.
فرخان با بیان اینکه دفتر مرکزی فروشگاههای زنجیره ای ی در تهران است وپیگیری های برای وصول مالیات آنها انجام گرفته است گفت مالیات برارزش افزوده این فروشگاهها وصول شده است.
وی درخصوص کارتخوان پزشکان افزود دراستان ما خوشبختانه فرارمالیاتی پایین است و تاکنون یه چند پزشک تذمر کتبی ازائه شده و سانانه ۱۵۲۶ آماده گزلرش های مردمی است و واحد مبارزه با فرارمالیاتی اداره کل دراین راستا مجدانه فعال است.
وی بخشودگی جرائم مالیاتی را کمک ارزنده ای به بخش تولبد دانست وتصریح کرد اشخاص حقیقی تا۲میلیارد واشخاص حقوقی تا سه میلیارد ریال مشمول بخشودگی جزائم مالیاتی شده است.
مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد که سهم بخش مشاغل از پرداخت مالیات مصوب حدود ۵درصد است.



تاریخ انتشار : 25 اسفند 1401, 22:50



» اخبار مرتبط:

  • افزایش بیش ازسه برابری پرداختی عوارض مالیات برارزش افزوده به شهرداری ها ودهیاری های کهگیلویه وبویراحمد
  • تقدیر مدیر کل مالیاتی استان از تلاش شبانه روزی کارکنان مالیاتی/ پنجشنبه و جمعه کارکنان اداره کل مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد آماده خدمت به متقاضیان ثبت اظهارنامه مالیاتی
  • در سال 1400در کهگیلویه وبویراحمدصورت گرفت/ تلاش جهادی با تحقق درآمدهای مالیاتی و افزایش 2برابری پرداخت به شهرداری ها و دهیاری
  • یک خبر جدید از اداره کل امور مالیاتی استان کهگیلویه وبویراحمد
  • مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد اعلام کرد: 810میلیارد ریال عوارض به شهرداری ها و دهیاری های ی استان پرداخت شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟