مشروح اخبار


» معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد خبرداد: مجوز تاسیس 5مدرسه‌ نمونه دولتی و شبانه‌روزی در کهگیلویه و بویراحمد با هدف توسعه عدالت آموزشی



معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد از صدور مجوز تأسیس و راه اندازی مدارس نمونه دولتی شبانه روزی در سه شهرستان استان خبر داد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد از صدور مجوز تأسیس و راه اندازی مدارس نمونه دولتی شبانه روزی در سه شهرستان استان خبر داد.

 به گزارش راک نیوز،محمدجمالی آرند گفت : با پیگیری‌های وزارتی و کار کارشناسی به منظور ارتقاء کیفیت آموزش و ایجاد فرصت‌های مناسب آموزشی وتربیتی برای دانش‌آموزان مستعد مناطق کمتر برخوردار، با صدور مجوز راه‌اندازی این مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۲ موافقت شد.
جمالی گفت: دبیرستانهای حجاب دخترانه و نمونه توحیدی پسرانه در شهرستان بویراحمد ،دبیرستان جوادیه در دهدشت ،دبیرستانهای آزادگان و فروغ دانش در شهرستان گچساران از مدارس نمونه دولتی شبانه روزی متوسطه اول است که مجوز تاسیس و راه اندازی آنان بر اساس دستورالعمل اجرایی مدارس نمونه دولتی متوسطه اول از وزارت آموزش وپرورش اخذ شده است .
وی بیان کرد: ظرفیت پذیرش ۶۰ دانش‌آموز متوسطه اول برای هر یک از مدارس نمونه دولتی شبانه روزی اخذ شده در شهرستان‌های بویر احمد ، دهدشت ، گچساران صادر شده است .
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان درپایان ضمن تقدیر از تلاشها وپیگیرهای همکاران ستادی حوزه آموزش دوره اول متوسطه گفت: دانش آموزان مناطق محروم و کم برخوردار تحت پوشش تحصیلی این مدارس قرا می گیرند.



تاریخ انتشار : 12 تیر 1402, 09:49



» اخبار مرتبط:

  • معاونت آموزش متوسطه آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد خبرداد: سرفاریاب صاحب دبیرستان شبانه روزی می شود
  • مدیر آموزش و پرورش دهدشت خبر داد؛ اخذ مجوز تاسیس دبیرستان تیزهوشان متوسطه اول و انجام فعالیت آموزشی از ابتدای سال تحصیلی ۱۴۰۱ در شهرستان کهگیلویه (دهدشت)
  • نام نویسی از داوطلبان دبیرستانهای نمونه دولتی درکهگیلویه وبویراحمد +جزئیات
  • زمان و نحوه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی مقطع متوسطه دوم سال 97 - 98
  • 22درصد از مدارس متوسطه دوم کهگیلویه و بویراحمد زیر 20 نفر دانش آموز دارد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟