مشروح اخبار


» مدیر کل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد:دو مرکز در کهگیلویه و بویراحمد آماده خرید کلزا است



مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: دو مرکز خرید کلزا در کهگیلویه و گچساران آماده دریافت محصول کشاورزان در سطح استان است.


به گزارش راک نیوز،علی بخش شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگاران در کهگیلویه اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای قیمت‌گذاری و سیاست‌های حمایتی دولت از کشاورزان امسال همانند سنوات گذشته خرید کلزا در دستور کار قرار گرفت.


وی متولی خرید کلزا را که بر اساس قراردادی که با شرکت روغن طبیعت سازمان تعاون روستایی منعقد شد را به عنوان مباشر خواند و افزود: شرکت های ما در شهرستان کهگیلویه و گچساران به عنوان مباشر کارخانه روغن طبیعت هستند.


مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد قیمت پایه خرید تضمینی دانه روغنی کلزا در استان را ۳۵ هزار تومان عنوان کرد و گفت: بر اساس پایه خرید با ۲ درصد ناخالصی و ۷ درصد رطوبت است.


شجاعی خاطرنشان کرد: پس از ثبت اطلاعات کشاورزان در سامانه‌ بر اساس قرارداد منعقد شده مطالبات کشاورزان پرداخت می‌شود.


وی با اشاره به اینکه در کهگیلویه و بویراحمد دو مرکز خرید کلزا وجود دارد که این مراکز در شهرستان های کهگیلویه و گچساران است، افزود: بر اساس پیش بینی جهاد کشاورزی بیش از ۱۰۰۰ تن کلزا در سال زراعی برداشت خواهیم کرد.



تاریخ انتشار : 24 اردیبهشت 1403, 21:47



» اخبار مرتبط:

  • خرید66 تن دانه روغنی کلزا از کشاورزان گچساران
  • مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:خرید تضمینی ۱۱ هزار تن گندم و کلزا در مناطق گرمسیری
  • قیمت خرید تضمینی کلزا اعلام شد
  • پیش بینی برداشت بیش از ۱۰۰۰تن کلزا در کهگیلویه و بویراحمد
  • رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد: کشاورزان برای تحویل گندم تولیدی خود دغدغه‌ای نداشته باشند/ پیش‌بینی خرید تضمینی ۷۰ هزار تن گندم
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟